Färg på pikétröjan?

Habina

Trådstartare
Såhär lite drygt en vecka innan start börjar fåniga frågorna dyka upp... Hur är det egentligen med pikétröjan? Man måste ju ha en med korta ärmar och krage, men får den ha vilken färg som helst? :confused:

Sv: Färg på pikétröjan?

Habina skrev:
Såhär lite drygt en vecka innan start börjar fåniga frågorna dyka upp... Hur är det egentligen med pikétröjan? Man måste ju ha en med korta ärmar och krage, men får den ha vilken färg som helst? :confused:

Färgen på din tröja med krage - polo eller vanlig, långärmad eller kortärmad - väljer du själv. Varför inte leopardmöstrad i rosa och svart?
;)

Hälsning Maja

Jag köpte nämligen en vit och en blå tröja. Och den blå skulle passa väldigt bra till ridbyxorna. :o :angel: Men då behöver jag inte oroa mig för att jag är ett modeoffer. :)

Habina skrev:
Jag köpte nämligen en vit och en blå tröja. Och den blå skulle passa väldigt bra till ridbyxorna. :o :angel: Men då behöver jag inte oroa mig för att jag är ett modeoffer. :)

Framförallt så är det lättare med blå när man skall rida så långt. Hur ser inte en ljus tröja ut efter ett tag. Red i ljusgult förut, då det var min förra klubbs färger. Inte så lyckat. I min nuvarnade klubb är färgerna blå/ljusblå, mycket bättre.

Hälsning Maja

huwa! rida i pike tröja? blir inte det som att rida i en våt trasa?
färger bryr sej ingen om.. du mixar exakt som du vill!

Liknande trådar

Småbarn En fråga om kontakt med vården när det gäller hyfsat "vanliga" sjukdomar hos små barn. Vi har precis kommit ut på andra sidan av en...
Svar
19
· Visningar
1 275
Senast: tomte
·
Hemmet Börjar bli lite less på mina lakan från Ikea (Ullvide) då de inte blir riktigt rena i tvätten + att jag ofta måste tvätta madrasskyddet...
Svar
16
· Visningar
649
Senast: Jfrelin
·
Gravid - 1år Familjen klarade vintern med en enda förkylning. Nu är 9 åringen inne på andra omgången kräksjuka... Först var han sjuk för 10 dagar...
Svar
4
· Visningar
926
Senast: Blyger
·
Ekonomi & Juridik Jag har ett ämne som jag gärna vill höra andras synpunkter kring då jag själv inte riktigt vet hur jag ska tänka, hittade ingen annan... 2
Svar
36
· Visningar
3 599
Senast: 13579vas
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Tillbaka