Grenar

Generellt om tävling och om grenarna: Distans, Dressyr, Fälttävlan, Hoppning, Islandshäst, Körning, Trav, Western samt Övriga grenar såsom galopp, working equitation, voltige, handikappridning, polo, gymkhana m.fl. Huvudmoderator: lizan (Görel: Fälttävlan, ameo: Körning)

Filtrera med prefix:

Distans Hoppar ni med era distanshästar? :bump: På lag-sm hade de lagt in ett hinder som speciell svårighet med en alternativ väg runt. På...
Svar
12
· Visningar
1 351
Senast: mahlmt
·
Distans underlag? kuperat/flackt? trafik längs med ridslingan? farligheter? vill veta så mkt som möjligt... =)
Svar
3
· Visningar
870
Senast: Madde71
·
Distans Någon här som ridit Rimboritten? Hoppas det och att ni vill dela med er om hur banan är? Underlag och svårthet. Hur är...
2
Svar
31
· Visningar
2 799
Senast: fallon
·
A
Distans Vi har tyvärr fått få anmälningar till Ekenäsritten. För att fler ska få chansen att rida denna vackra ritt så har vi utökat...
2
Svar
32
· Visningar
2 339
Senast: Snobben
·
Distans har nån något bra tips på benskydd? lill pojken slår på sig och jag undrar vad folk här har för bra åsikter med benskydd som kan lämpa...
Svar
11
· Visningar
1 487
Senast: wowwhatagirl
·
Distans Jag har funderat länge nu på att rida distans, men finns det tävlingar här? Ska jag gå med i en ridklubb, och spelar det någon roll...
Svar
4
· Visningar
1 143
Senast: Egonson
·
P
Distans Hej! Har länge funderat över detta: travar man på asfalt under längre distansritter? Sliter det inte extremt på hästen? Hur tränar...
Svar
8
· Visningar
1 394
Senast: Pepparn
·
Distans Hur väl hävdar sig små araber (hur små finns det eg?) eller andra raser med ponnymått inom distansritt? sen... Finns det några...
Svar
9
· Visningar
1 580
Senast: CK
·
P
Distans Hej allihop! Jag har bara tränat travhästar i mitt liv, och då tränar man ju för en maxprestation i två minuter. Detta innebär ju...
Svar
2
· Visningar
950
Senast: phoenix
·
M
Distans Jag har ett nu 4 årigt sto, korsning Vbl/Nordsvensk. Är mycket intresserad av distans och är den sporttypen som är ute och springer...
2
Svar
24
· Visningar
2 090
Senast: Matilda_o_Bonita
·
M
Distans När nästan helt grön när det gäller distans, undrar därför några saker. 1. Behöver man grönt kort för att rida lättare klasser...
Svar
1
· Visningar
880
Senast: Macken22
·
R
Distans får en häst som yngst vara för att tävla i distans? Frågan har kommit upp i en annan tråd och nu frågar jag er experter :bow: här på...
Svar
4
· Visningar
1 052
Distans nu kommer jag med mina dumma frågor igen, någon som vet vad för grad sårskador på hästen man får starta med? kristall och jag gick...
Svar
7
· Visningar
1 088
Senast: mahlmt
·
P
Distans Ni som rider distans måste väl stå upp eller rida lätt hela tiden? Eller sitter ni ner? Fick nyligen prova en bomfri sadel, jag hade...
Svar
8
· Visningar
1 689
Senast: Snobben
·
Distans hur snabbt kan man sätta igång en häst som tidigare gått distans?? hästen har ej varit helt el ngt, bara inte riden på ett tag (vet ej...
Svar
3
· Visningar
969
·
Distans VEM AV ER TÄNKER KOMMA TILL RÖKULLA? Tar nu nya tag och tänker åka dit, hoppas jag får se många välbekanta ansikten. har tänkt ta min...
Svar
10
· Visningar
1 374
·
Distans Är det bara min häst som fullkomligt äter skor???? Min hovslagare har nu legat sömnlös i veckor ( :D nästan i alla fall) för att...
2
Svar
25
· Visningar
2 702
Senast: Raderad medlem 6459
·
C
Distans Är det någon som har provat ventilationshjälmen Casco New Master? Hur är dem?
Svar
2
· Visningar
1 355
Senast: Galadriel
·
T
Distans Jag undrar hur man kommer med i SM jag har alltid intresserat mej av det. Är det så att det är kvaltävlingar runt om i ladet eller är...
Svar
12
· Visningar
1 296
Senast: Raztnap
·
M
Distans Jag undrar hur gammal hästen bör vara när man börjar tävla distans. Är väldigt hoppfull när det gäller mitt 4 åriga sto som rids in för...
Svar
4
· Visningar
1 016
Senast: Psykskaft
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

Tillbaka