Grenar

Generellt om tävling och om grenarna: Distans, Dressyr, Fälttävlan, Hoppning, Islandshäst, Körning, Trav, Western samt Övriga grenar såsom galopp, working equitation, voltige, handikappridning, polo, gymkhana m.fl. Huvudmoderator: lizan (Görel: Fälttävlan, ameo: Körning)

Filtrera med prefix:

Distans Är det någon som tar illa upp över att vara med på någon bild så säg till så tas bilden bort. Jag har nummer 26, red 50kmT. Fick dock...
2
Svar
21
· Visningar
1 868
Senast: Noteca
·
Distans Hej! Jag har fått erbjudande att rida en annan häst i 8-milaren på Härjedalsritten men eftersom min sambo bokade upp sig på annat...
Svar
7
· Visningar
1 085
Senast: Camilla_H
·
T
Distans Distansträns på rea, de ni... Tror det är första gången, jag varit med om det. Passar mig som är nybörjare perfekt.. Hälsn T :banana:
2
Svar
22
· Visningar
1 705
Distans Hej! Äntligen börjar Spirre att se ut som normalt i ryggen och kännas fräsch och fin i ridningen. För er som inte vet så blev han...
2
Svar
26
· Visningar
2 388
·
P
Distans Hej! Är alla distanshästar lugna från början eller finns det före detta "nervvrak" ute på distansbanorna? Jag har själv en nervös...
Svar
6
· Visningar
1 117
Senast: Pepparn
·
Distans ska rida min första clear round nu i sommar och ser det som en härlig utetur med min häst. Vet inte om jag kommer att tävla vidare sen...
Svar
2
· Visningar
891
Senast: Geshira
·
E
Distans Hejsan! Jag är väldigt intresserad av just Distansridning. Men när och var brukar det vara tävlingar? Är det någon som vet om det...
Svar
1
· Visningar
711
·
S
Distans hejsan! :banana: Egentligen skulle jag ha varit med på greveritten, men det gick tyvärr inte... Hade ingen bil som kunde dra...
Svar
6
· Visningar
1 773
Senast: Paryscha
·
D
Distans Jag måste ta tillfället i akt och fråga här på forumet: hur kommer det sig att distanshästar så ofta kan bli uteslutna för hälta men...
Svar
8
· Visningar
1 385
Senast: Kassiopeja
·
Distans Hur länge kan en distanshäst hålla på egentligen innan den går i pension? Min travare är nu 13, hur länge kan man hålla på med honom...
Svar
4
· Visningar
1 030
Senast: neywaz
·
P
Distans Träningsvärk / Västragötaland Såg flera som har sån träningsvärk och sånt efter tävlingar, Men om ni rider så långt på tävling, måste...
Svar
4
· Visningar
1 328
Senast: annoj
·
S
Distans Var kan man se resultat från tävlingar? Någon som vet en bra sida? (ej distanslistan) mvh sanni :cool:
Svar
1
· Visningar
780
S
Distans Såg på greveritten att det var någon som var anmäld till en klass, men som byte klass... Får man göra det, av vilken anledning gör man...
Svar
2
· Visningar
1 101
Senast: Ylva
·
Distans Jag har kanske ingen hinknisse på Greveritten på lördag. Har någon här ridit utan hjälp sk soloritt? Har ni några tips på hur man löser...
Svar
10
· Visningar
1 318
Distans behöver bra tips på bra sådana märken och vad ni anser är bäst att använda, har ingenting just nu :( och känner att jag måste skaffa...
Svar
3
· Visningar
1 000
Senast: Psykskaft
·
Distans Är det ngn mer än min pållis som drabbas av det, vad gör ni åt det? :confused: Hon spricker i karlederna efter " distansträning", blir...
2
Svar
39
· Visningar
6 628
Senast: Arabis
·
Svar
17
· Visningar
1 281
Senast: Psykskaft
·
G
Distans Äntligen börjar våren med träningar och tävlingar kännas riktigt nära! Nu vill jag veta lite mer om hur ni tar hand om era hästar, och...
Svar
17
· Visningar
1 792
Senast: Noteca
·
S
Distans Hur fäster ni er pulsmätare på hästen när ni ex rider/ tömkör? Fuktar ni pälsen mycket el. lite när ni fäster på elektroderna? Tips på...
Svar
11
· Visningar
4 006
·
R
Distans Hittade den här informationen på Sahf:s sida: Nytt om kilometerlistan: From 2005 räknas även 50km tävlingsritter (Ej CR och PP)...
Svar
6
· Visningar
1 658
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

Tillbaka