Omtag med ny sadel

Sv: Omtag med ny sadel

Tur att det inte är fler än Kaupre Ridsport som säljer Star Trekk - sadlarna, då hade de nog inte fått sälja några alls..... Ringde dem hela förra veckan, då hade de stängt för semester och skulle vara tillbaka igår, ringde hela dagen igår + mailade, fick inget svar. Har ringt idag också och det svarar fortfarande inte, dåligt tycker jag. Mailen kunde de ju kolla av iallafall. :mad:

Semestern har de ju flaggat för på hemsidan tidigt, och nu står det på hemsidan att det är nya öppettider från den 29/6 med telefontid mellan 15-18 onsdag till fredag. Testa i morgon alltså om du inte får svar på mailen.

/Camilla

Jo jag ska göra det, men de säger på telefonsvararen att de är tillbaka på kontoret 27/6 och det var ju igår. Har de varit bra att ha att göra med när du köpte din sadel? Man blir ju så ivrig när man väl bestämt sig och vill ha sadeln igår....
Jag ska ha en Star Trekk comfort det är väl den du köpte? Fanns det två olika längder på den? Hoppas de har den på lager, fick du din snabbt? :confused:

De har varit super att ha att göra med! Speciellt eftersom de inte bara lät mig beställa vilken sadel som helst utan ringde upp mig och diskuterade vilken som skulle passa mig och Spirre bäst... :)

Ja, jag köpte en Comfort Shorty men fick vänta ett tag pga hårt tryck på tillverkaren i Tyskland. Om man vill ha en normallång kanske det går snabbare och om man inte är så noga på färgen (min är svart). Det fanns nämligen en brun inne under tiden jag väntade men jag ville ha en svart.

/Camilla

Jag hoppas verkligen att de har en hemma, jag vill ha en brun, det kanske inte är så vanligt. Jag tror att jag ska ha en normallång men det var just längden jag ville diskutera med dem. En häst är väldigt kort i ryggen medans de andra två är "normala", men nu går de allihop med samma sadel som passar bra så jag tror jag ska ha en normallång. Det blir lång väntan tills imorgon, jag hoppas de svarar då....

Nu har han äntligen ringt upp mig, vilken trevlig prick!! De hade faktiskt en kort brun hemma, men tyvärr inte fendrarna som skulle komma in i veckan så han inväntar dem. Senast måndag har jag nog sadeln!!! De hade haft kaos igår efter semestern förra veckan så det var därför de inte svarat på mail och telefon. Ska bli så spännande att se om en sadel från Gotland kan göra underverk med en skentokig häst från Gotland!!!!

Liknande trådar

Utrustning Varning för novell! Min ponny/häst har världssvår rygg och vi hittar inget som ligger bra.... Han är nu ganska omusklad, speciellt...
Svar
17
· Visningar
4 155
Senast: lillamy73
·
Utrustning Har ett c-ponny till avel, men som rids mellan fölningar. Eftersom musklerna över ryggen och bukens omfång av naturliga skäl varierar...
Svar
5
· Visningar
792
Senast: pulkaskurk
·
Hästmänniskan Vet inte riktigt vilket prefix som passar, så det får bli övrigt. Lång historia kort: Många händelser de senaste åren har krossat mitt...
2 3
Svar
49
· Visningar
12 445
Senast: Karminnie
·
Utrustning Hej, Nu har jag läst många trådar om akademiska sadlar men inte riktigt fått svar på de funderingar jag har. Jag vill skaffa en...
Svar
11
· Visningar
4 612

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

Tillbaka