• Distans
  • Trådstartare Trådstartare grodanboll
  • Startdatum Startdatum
  • Svar Svar 10
  • Visningar Visningar 1 108
G

grodanboll

Hej
Väntar otåligt på ryttarmeddelande för Nybyggetritten. Är det någon som vet när det brukar komma? Det skulle visst läggas ut på webben också?

Sv: Nybygget

Kollade min mail nyss och såg att jag fått info ang vart vi fått stallplats resp boende.
Hoppas ryttarmeddelande kommer snart osså. :bump: :bump:

okej, va bra.. skulle vara bra att få det snart.. måste veta om man ska till skolan eller inte :d

fint väder verkar väderfolket förespå iaf! hoppas dom har rätt denna ggr! skulle ju vara skönt med bra väder på en tävling efter järlåsa ritten...

Om ca 7 minuter (08.50) kan ni hitta ryttarmeddelandet på www.bjorkviksrf.com, och under dagen kommer jag oxå lägga ut startlistan och hästförteckningen..... :)

Ses till helgen :bump:

//Carro och Cawazaki ox

Nu har jag oxå lagt ut startlistorna så ni kan kolla in konkurrenterna.... :D

Hästförteckningen krånglar, så det tar ett par timmar än (ska till strömsholms först så)..men håll tillgodo med de andra så länge.... :smirk:

Oh vad roligt och va många anmälda det var, ännu roligare. :)

Men blev det ingen 80 km på söndagen, var det för få anmälda eller?

Liknande trådar

Hästmänniskan Hej, jag är 13 år och älskar hästar. Och jag vill Så gärna ha en egen ponny. Men jag vet inte om jag är redo för en egen ponny. Jag har...
Svar
9
· Visningar
1 209
Senast: Freazer
·
Mat Jag är inte särskilt matintresserad, och framförallt till kvällsmat hade jag gärna haft något som är smidigt att "slänga i sig" snarare...
Svar
4
· Visningar
365
Senast: __sofia__
·
Hundavel & Ras Vi står på kö på en hanvalp, och har varit med från start, redan i september tog vi kontakt med uppfödaren som väntade på att tiken... 4 5 6
Svar
105
· Visningar
11 039
Senast: Zoya
·
Juridik & Ekonomi En omöjlig fråga att svara på, jag vet, men jag undrar ändå om någon som kan mer än jag om sådant här vågar sig på en spekulation... 2 3
Svar
44
· Visningar
2 131
Senast: Sharpless
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Tillbaka