BILDER Bergaritten! BILDER

Sv: BILDER Bergaritten! BILDER

Nu hittade jag er tror jag. En rätt nära bild då ni travar. På samma sida(rad) där Gusten är med. Är det ni? :D :D

CQ - Ja, det är jag :o. Fyyy, gör inte massa skrattande gubbar, då skäms jag ihjäl! Men hästen är jäkligt fin i alla fall :love:.

Dalakhay, japp, på s 6, sista raden längst till vänster.

Vadå? Det ser väl helt okey ut? William verkade ju inte misstycka, han kan nog tänka sig att kånka runt på dig en ritt till. :p

Det får vi hoppas att han kan, för jag kan tänka mig att rida honom igen :).
Tyckte bara det såg lite framåttippat ut på bilden, men jag får väl skylla på att det är precis på slutet och att jag är trött :angel:.

Du får gärna plocka de bilder du vill ha från mitt album på webshots. Länken hittar du ju i denna tråd. Det är tillåtet att högerklicka på bilden eller så ska det finnas "download this picture" el likn. Vänligen ange Anders Wittur som fotograf bara om du tänker skriva det någonstans! :banana: :bow:

Jaa ja vill jätte gärna se dem :D

Vad kul att Renfis och Purse hade fastnat på några bilder förresten - dom är ju så fiiina!

Ja, jag och min pålla hade turen att få slå följe med dem och två andra pållar med ryttare! Vi hade en trevlig ritt ihop, vi fyra ekipage! :bump:

Guuud så söööt,fjordingen Gusten! :love:
Han kan va me på omslag till DistansRyttaren tycker jag! :D
Fina dom andra hästarna med! :)
Vad sugen man blir på & tävla! :d

Jo, det verkade som att ni hade en mycket trevlig ritt tillsammans. Peter hade tur som fick debutera med ett sånt erfaret gäng!

Ja de andra två som var i gänget var ju erfarna, men det är väl å ta i att kalla mej erfaren! Jag har "bara" ridit CR-nivå! ;) Även om det har blivit några stycken!

vilka fina bilder o roligt att se din pålla :)
verkar mysigt med distansritt.

Tacktack! Kul att du kikade in här! :) Ja, det är underbart kul med distans! Du får väl ta å prova med din arabdam sen! :idea: Jag och Catanya är gärna sällskap! :p ;)

ja, jag tänkte prova lite med araben sen :-)

jag har ridit 2 distansrittträningar med min andra häst nu under vintern, en gång i feb (kallt!!) och en gång..i jan tror jag...
red iof bara 1½ resp 2,3 mil, men det va kul :) dock inte den rätta hästen kanske för uppgiften. Men dom sträckorna går bra, men jag tror araben skulle hävda sig lite bättre :D

Ja jag har sett en bildtråd tidigare i vinter där du red en träningsritt med Fede. Såg ju ut att gå bra, men Umami hävdar sig nog bättre! Hon är 3år nu va? Då är det 2år kvar till du får debutera henne! Du kan ju prova friesern endå, hanklarar nog de lägre klasserna, det gör ju de flesta!

hihi!! vi var där, vi var där!! :bump:

min tjejjas första distansritt, det var jättekul!! nu ska vi fortsätta med det är det tänkt :idea: ..

Liknande trådar

L
Skola & Jobb Innan jag skriver dethär så vill jag bara skriva att SJÄLV KLART så ska jag ha ett möte med en studie väg ledare snart och då ska jag...
2 3 4
Svar
62
· Visningar
3 170
Hästhantering Detta är en ganska lång historia och jag kan ha svårt för att vara kort och koncist. 2022 blev mitt halvblod ensam och behövde...
3 4 5
Svar
99
· Visningar
15 778
Senast: Juli0a
·
Hundhälsa Vi i vår familj har under hösten hamnat i en fasansfull situation, som gjort och gör mig så upprörd och ledsen. Den 20:de september i år...
14 15 16
Svar
311
· Visningar
26 547
IT & mobiler När jag tar ett kort med min iPhone 11 och redigerar det så ligger bara den redigerade varianten i mobilen. Men när pappa laddar ner...
Svar
0
· Visningar
780
Senast: Lilla
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

Tillbaka