Grenar

Generellt om tävling och om grenarna: Distans, Dressyr, Fälttävlan, Hoppning, Islandshäst, Körning, Trav, Western samt Övriga grenar såsom galopp, working equitation, voltige, handikappridning, polo, gymkhana m.fl. Huvudmoderator: lizan (Görel: Fälttävlan, ameo: Körning)

Filtrera med prefix:

Islandshäst Har fått iver att sticka sockor igen då jag kom ihåg hur hälen stickas. Skulle vilja sticka ett par sockor med en töltande islandshäst...
Svar
2
· Visningar
1 556
Senast: videnlis
·
Trav Vad är det för en häst? Det sägs att Vinnie ska bli världens bästa häst varpå hon drar in till stan. Har man en pappa som är kallblod...
2
Svar
30
· Visningar
5 494
Senast: Pegasus63
·
Övr. Grenar Hej! finns det några som är intresserade av Frihetsdressyr ? Jag har hållit på med det ca 1 år och tycker att det är fantastiskt. Har...
Svar
2
· Visningar
1 120
Senast: kvandi
·
Islandshäst Tänkta höra med er om det är någon som har ett träns i Biothane eller hört några åsikter om träns i det materialet. Vad tycker ni om...
2
Svar
21
· Visningar
3 002
Senast: Minett
·
Dressyr LC1, LC2, LB1 och LA4 kommer i nya versioner nästa år. Vad tycker ni? Jag tycker det är bra att de ändrat den jättesvåra sista...
2 3
Svar
46
· Visningar
6 787
Senast: fio
·
Islandshäst Vart hade ni vänt er för att köpa häst om INTE Sverige om ni vill ha mycket häst för lite pengar? Alltså, nu pratar jag inte SM häst för...
Svar
8
· Visningar
1 415
Senast: Devinshed
·
Övr. Grenar Har googlat runt lite, men inte hittat det jag söker. Så då vänder jag mig till allvetande Buke istället. :) Letar info om ett engelskt...
Svar
1
· Visningar
1 182
Senast: mamman
·
Islandshäst Japp precis som rubriken lyder: detta är en inspirationstråd ;) Vad har ni för träns till era islandshästar? Bilder är obligatoriskt...
7 8 9
Svar
170
· Visningar
52 865
Western Jag har en westernsadel som verkar trycka alldeles för mycket baktill. När man har ridit är hästen väldigt svettig under sadeln baktill...
Svar
1
· Visningar
826
Senast: Mustang
·
Trav Har någon en idé om var man kan få tag på ett nytt fäste till selen, har fått gängpaj på bulten på baksidan av spännet. Har ringt...
Svar
4
· Visningar
1 107
Senast: Nominous
·
Western Hej! Jag har precis köpt denhär fina unghästen, Bella är import ifrån Danmark på 4år. Svartskäck med mycket vitt! 150cm i manken! Hon...
Svar
2
· Visningar
1 063
Senast: Nethril
·
Körning Jag är ju i första, andra och tredje hand ryttare, men har ändå samlat på mig en hög med selar och åker lite häst med vagn då och då...
Svar
7
· Visningar
1 241
Senast: Nielaa
·
Dressyr Har ni sett dokumentären om Totilas som kom ut i dagarna? :banana: Intressant, onekligen! Här är länken: Vad blir fortsättningen?
2 3
Svar
45
· Visningar
5 660
Senast: tuaphua
·
Körning Hej, jag är ny här och det här är min första tråd. Jag vill jättegärna testa på/börja med körning. Jag håller på att leta runt på...
Svar
3
· Visningar
867
Dressyr Har nyligen börjat rida för en erkänt duktig tränare men har blivit lite ställd över hens metoder. Särskilt att hen vill prova graman på...
2
Svar
36
· Visningar
4 612
Senast: Askur
·
Dressyr Jag har ett problem som jag hoppas jag kan få lite tips på hur jag kan lösa. Jag har alltid varit dålig på att rida i längningar och min...
Svar
10
· Visningar
1 714
Senast: Cha9
·
Islandshäst Är det någon vänlig person här inne som har erfarenheter att dela med sig av sen töltsättning? Hur sent är det rimligt att tro att man...
Svar
8
· Visningar
1 724
Senast: Snurre
·
Hoppning Hejsan! :) Det är så att jag har anmält mig till en clear round 40 cm som jag ska tävla på en ungefär 1.60 häst. Jag har bara hoppat 30...
Svar
3
· Visningar
1 371
Senast: Kiwifrukt
·
Dressyr Vad tycker bukefolket om förslagen på TR-ändringar? Här är förslaget till nya...
2
Svar
39
· Visningar
4 509
Senast: annka
·
Dressyr Eftersom jag har ett behov av positivt tänkande just nu startar jag den här tråden. Vad har dressyren gett dig, som ryttare...
Svar
10
· Visningar
1 179
Senast: annka
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

Tillbaka