Startfälttävlan och P&C mm - hela Sverige

Sv: Startfälttävlan och P&C mm - hela Sverige

Jag letar oxå, även om jag tror att vi bor i helt olika delar av Sverige :)

Hittar verkligen ingenting, inte ens en liten startfälttävlan :(

Här (dvs Uppsala-Stockholmstrakten) verkar det väldigt tomt på sådant.

(Och rätt svar är förstås inte att undra varför ingen annan ordnar P&C åt mig, det är att ordna själv, men vi är för få terrängintresserade i klubben för att det ska gå att få ihop folk, tror jag.)

*kl*

Pay and Cross i Eringsboda 24/7 med klasser från 60-100 cm. :D

Äh, det är ju bara pay and cross, så P90 blir bra. Mer utmaning än H90, men samma höjd. :sneaky:

Var ligger Eringsboda? Googlade och hittade något i Blekinge - vet inte det oxå räknas till norrland?! :P

Nja, egentligen är det ju Norrland, då det ligger norr om hallandsåsen. Men i det här sammanhanget får det nog räknas till söder. Fast långt åt helskotta ändå, då det ligger så långt österut. :p

(Ja, det ligger i Blekinge)

:p piluttan dig va! Marvin bor så långtbortistan att inte ens jag orkar åka dit för en pay and cross...:D

Liknande trådar

Övr. Grenar Hej! Om tre veckor jag jag göra min första ”tävling” eller aa de är en pay and jump Jag har iallafall aldrig gjort något liknande...
Svar
4
· Visningar
2 108
Senast: Freazer
·
Hoppning Lite relevant bakgrund. Jag hoppade och tävlade massvis på ponny när jag var ung och orädd (upp till 1.20 på C- och D-ponny). Sen hade...
Svar
16
· Visningar
4 312
Senast: Alexandra_W
·
Hästvård Min häst har just konstaterats ha kotledsinflammation, vänster fram, efter att ha varit "trasig" hela det här året. Och jag är lite...
Svar
16
· Visningar
3 461
Senast: Liten
·
Fälttävlan Dags för en 2012-tråd tycker jag! Januari Februari 18-19 Indoor Eventing, http://www.facebook.com/events/290838710963270/...
3 4 5
Svar
93
· Visningar
32 395

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

• Tvättstugedrama
Tillbaka