Startfälttävlan och P&C mm - hela Sverige

Sv: Startfälttävlan och P&C mm - hela Sverige

Kl,
P&C på övedskloster den 20 juli! Bara hinder runt 70cm :) krockar kanske lite med Flyinge sommarfälttävlan dock :/.

Hm. 24 mil... frestande, men 2 x fyra timmar körning låter lite långt...

2 x tre timmar snarare. Hmm indeed.

Hur är banan där? Snäll? Mindre snäll? Jag har sett lite filmer som säger "öppen äng med utströdda hinder", typ.

Jag gillar Åkerbos bana! Nästan alla hinder är på ett öppet fält. Välbyggt, fina rejäla hinder.
Tror att jag ska åka dit jag också med lilla häst, så får han hoppa vattnet där :)

Men åååååå vill jag ju åka på men det är ju Askim samma dag...suck.:(

Pay and Cross på Segersjös bana (småhinder) den 21/8 nästa gång, jag var på en idag, mycket skoj :D

Pay&Cross i Nynäshamn 1/9. 60, 70, 80, 90 för ponny och häst.

Liknande trådar

Övr. Grenar Hej! Om tre veckor jag jag göra min första ”tävling” eller aa de är en pay and jump Jag har iallafall aldrig gjort något liknande...
Svar
4
· Visningar
2 108
Senast: Freazer
·
Hoppning Lite relevant bakgrund. Jag hoppade och tävlade massvis på ponny när jag var ung och orädd (upp till 1.20 på C- och D-ponny). Sen hade...
Svar
16
· Visningar
4 312
Senast: Alexandra_W
·
Hästvård Min häst har just konstaterats ha kotledsinflammation, vänster fram, efter att ha varit "trasig" hela det här året. Och jag är lite...
Svar
16
· Visningar
3 461
Senast: Liten
·
Fälttävlan Dags för en 2012-tråd tycker jag! Januari Februari 18-19 Indoor Eventing, http://www.facebook.com/events/290838710963270/...
3 4 5
Svar
93
· Visningar
32 395

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

• Tvättstugedrama
Tillbaka