Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Sååå härligt med lite bilder på påläggskalvar o inte minst film ermed härligt feedback på!
Blir ju lite sugen på att hänga ut sig och posta en film jag oxå
Bjuder på nån bild medan jag funderar
Har bara en häst hemma nu så nu blir det förhoppningsvis lite mer helhjärtat om vi undkommer skador vill säga
Håll till godo m bilderna, har redan postat dem i en annan tråd, sry för det.
Men vi är precis igång efter en sommar med kotledsinflammation i båda bak. Clinic för Håkan Forsström imorrn.
Hjälmlöst endast för att en fotokompis till mig vill få lite fina bilder så sry för det. Rider alridg utan hjälm annat än på tävling (hatt) annars!
Sitsen på mig är lite katastrof efter en månad barbacka m dålig motiviation i skritt, men bjuder på det
Rider lätt oxå btw
Ja älsar den oxå! Fångar verkligen hennes härliga ögonAlla bilderna var såklart fina men den första var ju helt underbar!
@Jannice Nej men titta där! Den där känner jag igen! Tror jag har morsat på henne hos Helene.
Var hos just Helene så sent som i morse, och vi gjorde vårt första riktiga galoppombyte! Inte det snyggaste i världshistorien, det var lite små skutt och annat spännande inblandat, men det var ett rent byte! Woop woop!
Glädjen från helgens tävling gör fortfarande sitt