Bildtråd 2014

Ni fixade ju bytena! Det räcker alltså att träna på det en gång ;)
Ni ser lite spända ut båda två (ska jag säga :angel:) annars tycker jag det ser trevligt ut. Hur gick det sen då? Hurgickdethurgickdethurgickdet?

Lite film på min och Pajs tävlingslördag. Kom med alla åsikter ni har. På allt!

Vad taggad hon är, ser verkligen ut att tycka att det är skitkul :) Jag har ju inga proffs-åsikter att komma med, men jag tyckte det såg bra ut, men jag förstår vad du har menat med att hon behöver lugna ner sig lite. Dock verkar det ju inte vara "stress-fart" utan just "det-här-är-ju-skitkul-fart" :D

@sthu ja jag är jättenöjd att vi satte det första, för diagonalen brukar alltid vara lite tjorv. Av någon anledning blev jag rånervös precis innan wr vilket smittade av på henne så därav all spändhet höhö. Men sen åkte vi hem, var sista klassen för oss

@Jannice ja taggad kan man verkligen säga, men ändå betydligt lugnare än vid andra tillfällen. Sen var banan väldigt tight vilket också ökade tempot lite. Och alla åsikter och inputs är värdefulla :)

photo.php

Liknande trådar

Western Jag köpte en häst för ca 3 veckor sedan som är dressyr riden och går lätt i form. Har alltid velat prova på western och hade en...
Svar
1
· Visningar
1 466
Senast: Nepenthe
·
Fälttävlan Ursäkta jättelångt inlägg! Jag är ny här men skulle vilja ha en tråd där vi kan samla information om vilka terrängbanor som finns...
Svar
5
· Visningar
1 164
Senast: Lady_S
·
Avel Hej! Jag behöver verkligen alla tips och råd jag kan få just nu. Jag har ett sto som jag har lämnat på betäckning i maj, och hon står...
Svar
16
· Visningar
2 035
Övr. Hund Letar efter en ny hundförarjacka. Vill ha en fodrad med huva och många fickor, skaljackor där jag kan sätta fleece under har jag. Har...
2
Svar
21
· Visningar
1 012
Senast: Niyama
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar