Bukefalos

Lämna synpunkter, fråga, klaga, tipsa och hjälp andra användare med sådant som har med Bukefalos att göra. Även nyheter om Bukefalos. Huvudmoderator: Gunnar

Filtrera med prefix:

Svar
6
· Visningar
994
Senast: Gilette
·
J
Bukefalos undrar en sak över det här med stapplare, springare osv.. Har man väl blivit exempelvis hoppare.. Förblir du det eller kan du sänkas...
Svar
4
· Visningar
868
Senast: GALOPP
·
K
  • Låst
Bukefalos Har du plockat bort Fi-tråden?!?
2 3 4
Svar
77
· Visningar
5 289
Senast: Olius
·
R
Bukefalos Det finns ju redan att man kan meddela vem som helst via epost om en viss tråd, men kommer det på sikt att finna denna funktion även för...
Svar
9
· Visningar
839
Senast: Jackie
·
A
Bukefalos Försöker registrera mig på fotobucket men det funkar inte, får bara upp att nåt är fel, kan inte hitta nåt fel i min anmälan. Vad göra?
Svar
6
· Visningar
904
Senast: mysko
·
Bukefalos Hittade jag i min profil..vad är det för något :o :confused: Någon som vet? Jag är inte medlem i någon grupp men det är väl inte...
2 3
Svar
44
· Visningar
3 751
Senast: Rikkan
·
Bukefalos Har letat efter info om smilies men hittar inget så jag skapar en egen tråd. Jag undrar om det går att infoga egna smilies och hur man...
Svar
6
· Visningar
1 003
Senast: Lambi
·
Bukefalos Varför blir vissa trådar stängda?????:confused: Vem stänger dom och varför??? :crazy:
Svar
9
· Visningar
1 118
Senast: Gilette
·
G
Bukefalos Alltså, mig spelar det ingen roll, det är snyggt så med. Men alla andras användarnamn är skrivna i blått, men mitt är i grönt. Varför?
Svar
3
· Visningar
1 085
Senast: Geshira
·
  • Låst
Bukefalos vad står egentligen "stapplare" "galaxhoppare" mm för? :s
3 4 5
Svar
85
· Visningar
5 784
Senast: Henchen
·
Bukefalos Hur gör man för att bilderna inte ska bli så stora på skärmen? Om jag tex lägger in 4 bilder så får man scrolla så himla mycket.
Svar
5
· Visningar
952
·
J
Bukefalos Hallo all Bukelister! :p Jag ville bara säga att många här på Bukefalos kollar väldigt sällan om de har några Privatmeddelanden...
2
Svar
34
· Visningar
2 085
Senast: Constance
·
S
Bukefalos Hur tar man bort bilder som man lagt i hästgalleriet?
Svar
2
· Visningar
872
·
M
Bukefalos Vad är det som har hänt? Helt plötsligt måte jag scrolla i sidled för att kunna se hela inlägg och så vidare... Inga inställningar är...
2
Svar
20
· Visningar
1 769
Senast: minternet
·
P
Bukefalos Jag kollade under "Min profil" efter de trådar jag startat. Där saknas några stycken som jag vet bestämt att jag startat. Frågan...
Svar
3
· Visningar
899
Senast: moonlightgarden
·
Bukefalos Tidigare fanns länk till ovanstående i rutan "Välkommen tillbaka", men nu finns där bara "Privatmeddelanden" och "Min profil". Är det...
Svar
2
· Visningar
948
Senast: Itchie
·
H
Bukefalos har tänkt lite på det.. Att när det tex är 50 inlägg, så står det det på huvudsidan brevid topicen, men när man kommer in på själva...
Svar
2
· Visningar
953
Senast: Henchen
·
G
Bukefalos Jag fattar inte vad som menas med krypare och hoppare?Vissa har hoppare vissa har krypare och annat.Och hur fårjag en bild?Många har...
Svar
2
· Visningar
881
Senast: guzzi my love
·
Bukefalos En markör som visar om man fått ett svar på något av sina inlägg i trådarna :idea: ! Skulle kunna sitta under "privatmeddelanden" eller...
Svar
13
· Visningar
1 218
Senast: Luff
·
Bukefalos Är en tråd inne på barn "mammor som inte vill låta pappan träffa barnet". I den ´finns ett inlägg som det står att jag har skrivit - men...
Svar
5
· Visningar
1 152
Senast: Prosit
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

• Tvättstugedrama