Bukefalos

Lämna synpunkter, fråga, klaga, tipsa och hjälp andra användare med sådant som har med Bukefalos att göra. Även nyheter om Bukefalos. Huvudmoderator: Gunnar

Filtrera med prefix:

C
Bukefalos Jag har läst igenom den stängda tråden, om buketiden, jag har suttit nu i 20 minuter för att ställa om klockan men det blir bara fel...
Svar
7
· Visningar
1 060
Senast: ChaCha
·
L
Bukefalos Man ska kunna hämta bilder och roliga klipp direkt från sin egen dator och lägga ut på en tråd, har försökt med alla trick och knep men...
Svar
12
· Visningar
1 178
Senast: Sorbe
·
H
Bukefalos Sitter här och funderar lite grann såhär på en lördagskväll. Sånna som blir banned, oavsett vilken tid. Är det okej att skaffa ett...
Svar
17
· Visningar
1 648
Senast: Mysaan
·
L
Bukefalos ... tar det innan Gunnar svarar på PM ??
Svar
10
· Visningar
1 059
Senast: Gunnar
·
C
Bukefalos Jag prenumererar på ett stort antal trådar, men får inte alltid underrättelser om att det postats nya inlägg. Besöker forumet i stort...
Svar
5
· Visningar
870
Senast: Henchen
·
B
Bukefalos vad är det för skillnad? Och om jag ska svara på ett inlägg som inte står sist ska jag då inte trycka på knappen längst ner där det står...
Svar
11
· Visningar
1 225
Senast: Carolus
·
Bukefalos Kan man söka efter alla användare som t ex bor i Örebro? Det vore ju jätteskoj att se hur många som finns här från sin egen stad:)
Svar
2
· Visningar
858
Senast: Novelette
·
M
  • Låst
Bukefalos Jag står som något som hert Kravlare här på bukefalos och jag undrar vad det betyder och om man kan ändra det jag såg en som heter...
Svar
2
· Visningar
777
Senast: ullo
·
  • Låst
Bukefalos Antingen så är jag bäng eller så e det ngt annat som är fel, men jag tycker inte att tiden stämmer på inläggen:confused: Är det bara...
Svar
6
· Visningar
904
Bukefalos Jag blir inte riktigt klok på gråzoonerna när det gäller vad man får länka till och vad man inte får. Så jag frågar här och hoppas få...
Svar
6
· Visningar
1 052
Senast: moiran
·
Q
Bukefalos Varför låstes den. Jag förstår att man inte ska diskutera enskilda personer men här var det försvunna nick vi talade om och det har...
Svar
10
· Visningar
1 209
·
O
Bukefalos Var någonstans ser man hur många inlägg man gjort "i dag". Till exempel om man gjort tio stycken under en dag, var någonstans ser man...
Svar
3
· Visningar
808
Senast: Ragatan
·
R
  • Låst
Bukefalos hej jag fattar ingen ting... hur gör jag att min visningsbild syns??? och hur får jag nya "vänner"???,hur skickar jag bilder mm om det...
Svar
16
· Visningar
1 440
Senast: Stisse
·
Bukefalos Inte första gången jag klagar på detta, men vet inte om du sett det... Men det är så att många använder sig av extreeemt långa länkar...
Svar
4
· Visningar
1 000
Senast: Sorbe
·
O
Bukefalos Hur startar man en egen grupp här på Bukefalos? Jag skulle vilja göra en... :)
Svar
4
· Visningar
961
Senast: overtyre
·
Bukefalos Hur många röster krävs det för att en tråd ska få stjärnor? Är det nån som vet hur ofta en tråd betygsätts? Jag gör det då och då, men...
Svar
3
· Visningar
1 044
Senast: mysko
·
Bukefalos När kommer stjärnorna upp ? DVS om man betygsätter...
Svar
10
· Visningar
1 336
·
E
Bukefalos Nu har jag PMat moderator för det aktuella forumet + Gunnar flera gånger om en tråd jag har skrivit som jag vill ta bort. Har inte...
Svar
5
· Visningar
934
Senast: Egonson
·
C
Bukefalos Hej! :confused: Jag skickade in några foton nyligen, och när jag försöker lägga in fler får jag meddelandet att nästan allt mitt utrymme...
Svar
8
· Visningar
869
Senast: Counterpoint
·
Bukefalos Någon moderator som är online på buke nu? Jag behöver hjälp! kan inte skriva vad det är här
Svar
3
· Visningar
802
Senast: PrittePuff
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

• Tvättstugedrama