Bukefalos

Lämna synpunkter, fråga, klaga, tipsa och hjälp andra användare med sådant som har med Bukefalos att göra. Även nyheter om Bukefalos. Huvudmoderator: Gunnar

Filtrera med prefix:

Bukefalos på "snabbsök" för mig utan jag måste gå till avancerad sökning för att kunna söka? Det blev så efter den senatse forumändringen? Jag...
Svar
7
· Visningar
790
Senast: Ragatan
·
L
Bukefalos Det vore bra om man förutom att se vilka som besökte specifika underforum även visste vilka som var "online". Kan man göra det på ngt...
Svar
1
· Visningar
703
·
Bukefalos Nu är det segt igen - bara på Buke. Trökigt - det är ju massor av nya trådar jag vill läsa.
Svar
5
· Visningar
804
Senast: Prosit
·
F
Bukefalos Vad hände med nålade tråden på körning? :confused:
Svar
19
· Visningar
1 615
Senast: Egonson
·
Bukefalos Jag postade i fel forum men har ingen möjlighet att anmäla så själva tråden försvinner? Hur tar man bort den tråden då?
Svar
15
· Visningar
975
Senast: astronaut
·
C
Bukefalos Jag är ny här så jag kan inte speciellt mycket om sidan :smirk: Så om någon ville vara snäll och berätta hur man laddar upp en bild...
Svar
2
· Visningar
960
Senast: Cronis
·
A
Bukefalos Är det nån som vet hur man avslutar sitt medlemsskap här? Eller om man över huvud taget kan det..? Jag skulle bli glad för svar, för jag...
Svar
5
· Visningar
840
Senast: Amy_Lee
·
Bukefalos Det har hänt hur mycket som helst de senaste dagarna. Jag blir konstant utkastad och måste logga in på nytt. Har vid flera tillfällen...
Svar
6
· Visningar
982
Senast: Gunnar
·
Bukefalos Eftersom Gunnar har lagt ner massor med energi på att göra BUKEFALOS så bra som möjligt och att han i en annan tråd välkomnar att vi...
4 5 6
Svar
112
· Visningar
7 762
Senast: alazzi
·
S
Bukefalos hej Undrar här nu hur man sätter in ett kort på redan insatt annons. Tror jag har fått ordning på kort på hästen. MVH Agneta
Svar
1
· Visningar
681
·
M
Bukefalos Får man som användare göra egna poll:ar? Hur gör man isf?
Svar
6
· Visningar
1 184
Senast: gul_zebra
·
Bukefalos Är det min dator som krånglar eller är hemsidan ändrad??
Svar
19
· Visningar
1 322
·
Bukefalos Hur många medlemar finns det egentligen här på bukefalos? Disskuterar med min pojkvän som hänger på cykelforum:) Hur mycket större...
Svar
2
· Visningar
965
Senast: Dorinda
·
P
Bukefalos Här är en utmärkt liten film för de som är nya i forumvärlden. Sprid för vinden! Länken dårå
Svar
5
· Visningar
1 164
Senast: Revontuli
·
N
Bukefalos Eller har bokstäverna förvandlats av nån grafisk designer 40- till nån sorts mikrotext? Det brukar ju vara "inne" nu för tiden. Bäst jag...
Svar
4
· Visningar
816
·
F
Bukefalos Jag vill avregistrera den här användare, men jag hittar inte en knapp som jag kan trycka på så att den försvinner. Hur gör man?
Svar
8
· Visningar
1 257
Senast: Dandylinn
·
B
Bukefalos När man trycker på medlemmarnas namn så står det att man kan besöka vissas hemsida. Men det är ju inte deras egna hemsida direkt, eller...
Svar
2
· Visningar
879
Senast: Banana Pancake
·
M
Bukefalos Hur byter man namn här på buke?
Svar
5
· Visningar
1 082
·
B
Bukefalos hur infogar jag bilder?:confused: om jag klickar på bildern "där uppe" kommer det fram att jag ska skriva någon kod till min...
Svar
7
· Visningar
906
Senast: Moej
·
M
Bukefalos ....är det snart inga intressanta trådar kvar. :cry: För egen del är jag inte ett dugg intresserad av vad folk har för mål 2006 eller...
2 3
Svar
50
· Visningar
3 672
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

• Julklappar 2024!
  • Valet i USA
  • Dagens nagellack!