Sv: Om det här fortsätter....
Nu har jag varit inne och redigerat din rubrik.
Nu har jag varit inne och redigerat din rubrik.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Susan skrev:Nu blir jag lite avis...
Jag har emellertid fått mycket klart beskrivet för mig att jag inte är önskvärd där...
Susan skrev:Nu blir jag lite avis...
Bara en tanke om var jag 'hör hemma'. Enligt rubriksättningen skall jag ju skriva på barock och gjorde så från början.
Jag har emellertid fått mycket klart beskrivet för mig att jag inte är önskvärd där...
true_blue skrev:-
(Och - till buke-administratörerna- jag tycker inte att man ska underskatta människor heller! Det finns många som vill fördjupa sig också!)
Susan skrev:Ja forumet skall vara till för alla. Med en massa engelska kan det ju stänga ute en del förståss.
Är problemet att de inte törs starta trådar, eller att fråga i tråden?
Jag får massor med pm av männsikro som inte vill fråga saker ofefntligt.
Många frågor börjar - ursäkta en dum fråga. jag svarar _alltid_ ingen fråga är dum
true_blue skrev:- Vaddå inte önskvärd på "Barock" ???
Susan skrev:Beror det på att Ribban är för hög, eller ngt man skämtsamt kan kalla 'åsiktsregistreringen'?
Jag kan ju bara svara för mig själv, men jag är bara inne på ett par procent av trådarna.
malinsky skrev:tack, vad glad jag blir. Jag ber om ursäkt!! (skyller på akut trötthet)
Gunnar skrev:Om man är barockryttare och så pass troende att man inte exempelvis tänker tävla i dressyr bör man vara försiktig när man skriver här så att det inte blir negativt.
Självklart skall vi ha detaljdiskussioner, kanske på hög nivå, för att förbättra ridningen till kommande tävlingar.