Bukefalos

Lämna synpunkter, fråga, klaga, tipsa och hjälp andra användare med sådant som har med Bukefalos att göra. Även nyheter om Bukefalos. Huvudmoderator: Gunnar

Filtrera med prefix:

Bukefalos Reklamen gör sig mycket bättre i överkant på skärmen:D MYCKET bättre, forumet blev mer kompakt och inte splittat som innan. :bow: En...
2 3
Svar
45
· Visningar
3 489
Senast: viljan
·
G
Bukefalos T ex i varulvsleken på ÄU märker man hur stora inläggen är, även om man bara skriver en rad så blir ju inlägget väldigt högt, liksom...
Svar
6
· Visningar
1 041
Senast: Orkidébarn
·
W
Bukefalos Jag har en gammal kompis som jag vet är medlem här på buke, men jag har ingen aning om vad hennes användarnman är. Finns det ngn...
Svar
7
· Visningar
984
Senast: Smulu
·
K
Bukefalos Blev nyss påhoppad i ett privat meddelande här på bukefalos av någon som trodde jag var nån annan. Har fler varit med om det?:(
Svar
11
· Visningar
1 101
Senast: Kristin80
·
  • Låst
Bukefalos Finns en som är bannad, skulle bli upphävt idag klockan 23.00 men hon kommer inte in :confused: vad är problemet??
Svar
8
· Visningar
1 505
Senast: shady
·
Bukefalos Ja gunnar, är dte inte dags att följa på trenden och låta alla använader ha möjlighet att ha en egen hästblogg på sin användare här på...
Svar
13
· Visningar
2 074
Senast: adnamA
·
M
Bukefalos När man läser i forum, så när någon skrivit ett inlägg, så syns det under användarnamnet och bilden , ett namn - t ex "stapplare" (som...
Svar
1
· Visningar
787
Senast: aiquen
·
K
Bukefalos Kan man på nåt sätt gå in o kolla på vilka som läst en tråd?
Svar
1
· Visningar
903
Senast: tifo
·
L
Bukefalos Om man låser trådarna när det hettar till, hur ska man då kunna lösa ev. missförstånd??? :mad: Lex
Svar
14
· Visningar
1 484
Senast: Gunnar
·
  • Låst
Bukefalos Jag, och många med mig, saknar Jenny och undrar varför hennes banning inte är hävd? En månad har gått. Har du glömt henne eller ska hon...
Svar
19
· Visningar
1 629
Senast: SessCa
·
Bukefalos Himla roligt med lite nytt på Buke!! Va roligt att se alla fina bilder på galleriet och kunna rösta! :) Hur länge är detta öppet...
Svar
1
· Visningar
691
Senast: mysko
·
Bukefalos Är det bara jag och mina ögon eller är texten ute på forumen mindre än tidigare?? I trådarna ser den normal ut, men på forumen ser den...
5 6 7
Svar
137
· Visningar
8 411
Senast: Gunnar
·
Bukefalos Försöker hitta denna sökmotor där man kan leta efter tidigare trådar där de kanske redan har diskuterat det jag tänkt fråga?? Var...
Svar
2
· Visningar
783
Senast: Mirraya
·
C
Bukefalos Nu har det väl gått lite för långt?! Gick in å läste på U. och högst upp på sidan va en stor reklam banners, med "kom å köp dina...
Svar
8
· Visningar
1 266
Senast: fredde
·
K
Bukefalos Hej, liten fråga bara. :angel: Kan man avregistrera sig? /tack.
Svar
1
· Visningar
924
Senast: Gnist
·
Bukefalos Hur lägger jag ut bilder i forumen?? Alltså inte länkade utan sådana som syns? :confused: Hoppas någon kan förklara, jag är kanske...
Svar
1
· Visningar
762
Senast: Ragatan
·
Bukefalos Nu vill jag veta varför - jag känner mig förvirrad. Svara inlägg knappen till vänster - den funktionen är för mig helt ovärd - trycker...
Svar
1
· Visningar
813
Senast: Lazy1
·
Bukefalos Var går gränsen till personliga påhopp. Med tanke på en del trådar här på Buke undrar jag hur mycker man får/bör tåla. Det är ju svårt...
2
Svar
26
· Visningar
2 617
Senast: axel
·
L
Bukefalos Jag försöker hitta nånstans vad som händer när man blir anmäld för ett inlägg. Får man ett pm? Blir man avstäng? Finns det varningar...
Svar
3
· Visningar
908
Senast: Gnist
·
Bukefalos Nu är vi många som undrar varför trådar som är välbesökta med tusentals tittningar flyttas till annat forum och sen bara tas bort ...
2
Svar
26
· Visningar
1 778
Senast: Boj
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar