Bukefalos

Lämna synpunkter, fråga, klaga, tipsa och hjälp andra användare med sådant som har med Bukefalos att göra. Även nyheter om Bukefalos. Huvudmoderator: Gunnar

Filtrera med prefix:

L
Bukefalos Funderar ibland när jag läser en bukefalosmedlems profil. På en rad så står det födelsedag, på en annan rad står det ålder uppdateras...
Svar
2
· Visningar
923
Senast: Lambi
·
R
Bukefalos Har visserligen varit väldigt inaktiv senaste tiden, men idag när jag loggade in möttes jag av detta meddelande. 845 olästa, totalt...
Svar
3
· Visningar
1 107
Senast: älgen
·
Bukefalos Varför heter "buke" bukefalos.com? Varför byttes namnet från "stallet.com" till "bukefalos.com"?
Svar
7
· Visningar
855
Senast: Sorbe
·
Bukefalos La ut en tråd om fång på hästvård i morse. Fick flera svar och så plötsligt är tråden puts väck?! Varken låst eller flyttad, utan helt...
Svar
7
· Visningar
1 196
Senast: Gunnar
·
N
Bukefalos hur lägger man till en bild på sin profil?
Svar
6
· Visningar
1 047
Senast: Neona
·
  • Artikel Artikel
Bukefalosnyheter Nu har jag med er hjälp utsett 2005 års bästa bilder. Länk till de bästa bilderna: http://www.bukefalos.com/g/browseimages.php?c=526...
Svar
5
· Visningar
2 847
Senast: Constance
·
Bukefalos Vareviga dag startas det trådar på gnägg om varför det klankas på vbltravarna. OK frågeställningarna är aningen olika - ibland känns det...
2
Svar
25
· Visningar
1 917
Senast: Snurrfian
·
T
Bukefalos Hur tar men bort sig själv från buke?
Svar
4
· Visningar
945
Senast: Gunnar
·
L
Bukefalos jag vill ta bor vissa inlägg eller stoppa trådarna ..hur?
2 3
Svar
44
· Visningar
3 468
Senast: Cheeserica
·
F
Bukefalos svarade i en tråd om framskrittning idag, tror att det var i barockforumet. varför är mitt inlägg borta? jag skrev inget som kunde...
Svar
10
· Visningar
1 084
Senast: IngelaH
·
Bukefalos Ibland när jag skriveri in bukefalos.com i min browser (ja, jag skriver verkligen in bukefalos...) så kommer jag i stället till en sida...
Svar
2
· Visningar
753
Senast: Buttercup
·
Bukefalos jag är helt ny innom detta.. hoppas verkligen att jag lär mig anrt hur allt funderar på buke..:confused: det som jag måste ha hjälp...
Svar
6
· Visningar
834
D
Bukefalos Hm.. Jag har alltid sagt som det stavas; Buke-falos. Men min historialärare säger Bukeefaloss. Vilket är rätt? Hur uttalar ni det...
Svar
16
· Visningar
2 040
Senast: miaost
·
Bukefalos Är det 30dagar som trådar på snackforumen ligger kvar? Tråkigt då jag gärna vill läsa gamla trådar som jag och mina vänner skrivit :(...
Svar
5
· Visningar
809
Senast: Ragatan
·
Bukefalos Så fort jag vill ha svar på någon fråga, vill ha kommentarer, vill diskutera något eller bara vill snacka med ett gäng härliga...
Svar
9
· Visningar
914
Senast: Cavello
·
Bukefalos Vart försvinner mina inlägg? När jag loggade in i em så hade jag strax under 1400 och sen så var jag uppe i ca 1402. Sen helt...
2
Svar
29
· Visningar
3 025
Senast: Ragatan
·
Bukefalos har på senaste tiden haft problem att se nya inlägg i trådar... ser på listan att det är någon som svarat sedan jag sist var inne och...
Svar
4
· Visningar
744
Senast: LillaMy84
·
Bukefalos Vad är som små rutorna till vänster om varje tråd och hur kommer det sig att dom har olika färger och ibland en bock i?
Svar
6
· Visningar
948
Senast: sweep
·
L
Bukefalos Hejsan! Jo jag har gjort två inlägg nu som har blivit borttagna på något vis. Kan inte se att det stått något olämligt i dom. Den...
Svar
8
· Visningar
915
Senast: Linda Lundquist
·
Bukefalos För man inte veta att ens tråd plockas bort och varför längre? Skrev en på ÄU tidigare idag där jag uppmanade folk att protestera om...
Svar
1
· Visningar
780
Senast: lillebill
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

• Tvättstugedrama