Bukefalos

Lämna synpunkter, fråga, klaga, tipsa och hjälp andra användare med sådant som har med Bukefalos att göra. Även nyheter om Bukefalos. Huvudmoderator: Gunnar

Filtrera med prefix:

Bukefalos inte för att jag har tänkt och bli en men bara undrar: hur blir man moderator? ska man ha skrivit ett antal inlägg? har man...
Svar
6
· Visningar
893
Senast: Cheeserica
·
Bukefalos Varför är det så många som skriver "hjälp", "hjälp mig", "helvete", "tja", "måste få svar", "hur gör ni" och så vidare i rubriken på...
2
Svar
23
· Visningar
1 947
Senast: pinky
·
M
Bukefalos Jag vet att äu-arna helst inte ser oss u-are på deras forum. Men finns det något tillfälle då vi u-are får gå över till äu och starta...
Svar
7
· Visningar
1 266
Senast: Silverstol
·
Bukefalos Varför funkar det inte att få in smilies för mig i mina inlägg längre? funkade alltid innan! någon som varit med om samma sak el något...
Svar
3
· Visningar
916
Senast: Silverstol
·
E
Bukefalos vad ska hända om man trycker i den rutan? trodde det var så att man inte behövde logga in nästa gång men tydligen var det fel eftersom...
Svar
6
· Visningar
873
Senast: elvisS
·
Bukefalos De där färgtrådarna som dyker upp nästan varje dag under Utrustning, "Vilken färg passar min häst bäst i?" "Ska köpa nya schabrak, vilka...
Svar
6
· Visningar
845
Senast: Sorbe
·
C
Bukefalos Jag fattar inget, hur kan jag få en bild?
Svar
1
· Visningar
753
Bukefalos Jag har sett att det finns en flashklient på sidan för att delta i chatten, men eftersom jag inte använder flash undrar jag över vilket...
Svar
6
· Visningar
1 268
Senast: Mynta2
·
Bukefalos Tycker det är lite jobbigt att man blir utskickad från forumet om man ska besöka en användares hemsida. Alltså via dennes profil. Kan...
Svar
15
· Visningar
1 289
Senast: LenaH
·
Bukefalos Jag antar att det är nytt för idag o kanske vänjer man sig vid det, men just nu är det jobbigare.
Svar
7
· Visningar
975
Senast: Rumpnissen
·
Bukefalos hur ändrar man visningsbild? (avatar)
Svar
2
· Visningar
724
Senast: Fibusen
·
Bukefalos Det när det står i ett inlägg n/a? Alltså som det står nedan. Gurkskivan Inlägg: n/a
Svar
3
· Visningar
954
Senast: Ragatan
·
J
Bukefalos hur kan man ta bort en tråd???
Svar
3
· Visningar
893
Senast: ullo
·
Bukefalos Om jag skulle vilja starta en tråd angående förtjänst/priser hos ÅF (om man inte namger firmor) motsvarande priser vid import, FÅR jag...
Svar
1
· Visningar
802
Senast: Gunnar
·
H
Bukefalos Börjar det inte bli lite väl mkt upptaget den senaste tiden? Eller är det bara jag som upplever det? Brukar vara lite senare på...
2
Svar
24
· Visningar
3 452
Senast: ancan
·
M
Bukefalos Hur gör jag för att lägga till/skicka en bild till BILDARKIVET? :confused:
Svar
1
· Visningar
774
Senast: IngelaH
·
F
Bukefalos tycker de blivit sämre på buke sen det gjordes om. varför kan det inte bara vara som förut? En funktion som jag verkligen tycker...
Svar
9
· Visningar
1 172
Bukefalos Vilken tråd har mest visningar och i vilket forum ligger den?
Svar
6
· Visningar
1 010
Senast: rabarber2
·
K
Bukefalos finns det nån stanns på buke där det står vad alla färger heter när man använder koden värde kan bara domvanliga men typ ljust blå och...
Svar
3
· Visningar
914
Senast: Krulidut
·
J
Bukefalos Hur gör man för att byta namn??
Svar
1
· Visningar
791
Senast: Sorbe
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

• Tvättstugedrama