Bukefalos

Lämna synpunkter, fråga, klaga, tipsa och hjälp andra användare med sådant som har med Bukefalos att göra. Även nyheter om Bukefalos. Huvudmoderator: Gunnar

Filtrera med prefix:

A
Bukefalos Hur ändrar man sin signatur?
Svar
7
· Visningar
903
Senast: Gunnar
·
Bukefalos När kommer bildgalleriet igång igen? Har ju massa bilder som skall in...;)
Svar
2
· Visningar
771
V
Bukefalos Tydligen är jag inte ensam om att blivit av med mitt konto och tråd. Gjorde ett nytt konto men kommer min gamla tråd tillbaka??
Svar
3
· Visningar
816
Senast: Carolus
·
  • Artikel Artikel
Bukefalosnyheter Jag arbetar fortfarande med att få allt på plats. Allt fungerar inte riktigt som det skall än. Jag kommer med största sannolikhet även...
2 3 4
Svar
68
· Visningar
8 211
Bukefalos Den utmärkta funktionen "Visa första olästa" har efter haverierna förvandlats till en slumpgenerator. Den visar godtyckliga inlägg...
Svar
1
· Visningar
1 082
Senast: shady
·
H
Bukefalos Hej! Mitt konto bara raderades helt plötligt!? Jag försökte logga in men de stod att lösenordet inte stämde och när jag fyllde i...
Svar
1
· Visningar
695
Senast: nilema
·
A
Bukefalos Fortfarande är servern upptagen stup i kvarten.. Varför? :confused:
Svar
1
· Visningar
792
Senast: nilema
·
  • Låst
Bukefalos Hej! Hur kommer det sig att mina inlägg har minskat? Jag hade nästan 2000 inlägg och nu har jag runt 1600... Var har hänt!?
Svar
2
· Visningar
759
Senast: fio
·
G
  • Låst
Bukefalos Hej. Nu har det hänt så att alla inlägg, forum och allting här på buke har blivit gammalt! Om jag går in och tittar på "Mina inlägg"...
Svar
1
· Visningar
1 995
Senast: Ragatan
·
C
Bukefalos idag när jag såg att buke funkade igen blev jag sååååååå glad, ända till jag upptäckte att jag typ blivit raderad från buke. Lösenordet...
Svar
6
· Visningar
933
Senast: mysko
·
R
Bukefalos Sedan bukekraschen så funkar det inte att använda sig av smilies, länkar och bilder hos mig. Ingenting händer när jag klickar på dessa...
Svar
1
· Visningar
705
Senast: honung
·
N
Bukefalos Jag har nu försökt flera gånger att hitta anonser på denna sida i form av hästar som är till salu, medryttare m.m. Vore tacksam om någon...
Svar
4
· Visningar
1 245
Senast: ullo
·
C
Bukefalos hur ser man om nån svara på just ditt inlägg i en tråd?
Svar
5
· Visningar
746
Senast: _camill_a
·
Bukefalos alla min prenumerationer från 15 JULI å fram tills nu är borta.. alla mina inlägg oxå. + att de står att jag senast var här den 15...
Svar
2
· Visningar
1 123
Senast: Boj
·
Bukefalos för Gunnar som nu fixat Buke :banana: :bump: :bow: :bow: Det verkar som om det är jag som är först här. Nå Bukefalsiter hur...
2 3
Svar
49
· Visningar
3 477
Senast: Susan
·
Bukefalos hittade inte förra. Jag kan ju börja med att säga att jag vet att varit många inlägg angående detta men ändå :angel: Att man...
Svar
4
· Visningar
977
Senast: astronaut
·
H
Bukefalos Mitt förra inlägg blev raderat (antagligen för det var malpalcerad) men undrar fortfarande vad *knapplån* betyder... ?????:confused:
Svar
10
· Visningar
1 562
Senast: ullo
·
O
Bukefalos Om en moderator på Bukefalos har medererat helt fel och om denna moderatorn inte har vett nog om att förstå vad personen har gjort för...
Svar
4
· Visningar
889
Senast: Gunnar
·
V
Bukefalos This forum requires that you wait 30 seconds between searches. Please try again in 11 seconds. när jag trycker på "nya inlägg" så...
Svar
19
· Visningar
1 232
Senast: aiquen
·
Bukefalos Sedan igår kommer jag inte in på annonssidan på min dator hemma. Från jobbet är det inga problem. :crazy: Vad kan vara fel? :confused...
Svar
1
· Visningar
707
Senast: mysko
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

• Tvättstugedrama