En stor applåd

Sv: En stor applåd

KL

Applåd till Gunnar!!

Själv började jag nästan vänja mig vid att vara utan buke........

Hemskt, eller hur?!!
:D

Inte kan man vänja sig vid att vara utan Buke heller!;)

Jag blev bara mer och mer frustrerad och undrade vad jag skulle göra på jobbet:angel: :D

Jag har varit Internetlös nu i över en vecka och har haft allmän Internetabstinens och saknat Bukefalos har jag gjort hur mkt som helst, men inte trodde jag att sidan legat nere, hur länge?

Malin_Orebro skrev:
Att Buke äntligen fungerar.
Det är ju faktiskt du mysko som skrev första inlägget, och man brukar faktiskt svara på det sen att du har skrivit att Buke har blivit hackat är väl inte mitt fel.

:o förlåt men ditt inlägg var precis under det inlägget om hackers så jag trodde att du svarade det
Ursäkta :bow: :bow: :bow:

jag vill bara säga...

Gunnar :love:
Gurkan:love:
PussGurkan:love:

jag är alldeles till mig :bump:

tack för att jaG FÅTT TILLBAKA MINA KOMPISAR:love:

(nej jag är inte konstig :angel: inte ett dugg)
:bump: :banana: :bump: :banana: :bump:

Liknande trådar

Fordon Min man och jag planerar att köpa en campervan/plåtis framåt hösten och har börjat spanat lite mer seriöst på annonser nu de senaste...
Svar
5
· Visningar
630
Senast: Pegasus63
·
Hundhälsa Hej! Vi har en hane som är krypt. Han är idag 2,5 år gammal ungefär. Vi har fått bekräftat genom ultraljud att den andra kulan ligger...
2
Svar
21
· Visningar
1 697
Samhälle Alltså TV2 Danmark :bow: Först Helgstranddokumentären som var ett superviktigt projekt i sig, men nu detta. Jag skulle jobbat i...
2
Svar
38
· Visningar
3 179
Hundhälsa Ge mig all eran erfarenhet! Har upptäckt en liten liten kula i ett ljuver på vovven, högst upp (vid frambenen) och jag misstänker...
Svar
8
· Visningar
1 396
Senast: Viva
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

• Tvättstugedrama