En stor applåd

Sv: En stor applåd

Jag är inte ett dugg förvånad, det sitter nämligen ganska mycket rötägg ute i världen som älskar att förstöra för andra. Jag skummade igenom internet för ett tag sen och det finns hur mycket avskum som helst därute som dessutom skryter om sina dåd. Om dom bara visste hur sårbara dom själva egentligen är, och att det går att leta reda på det mesta om var dom befinner sig, och vilka som är ute efter dom så skulle dom kissa på sig.

Ridde - med färska back-uper och hårdvarubrandvägg.:cool:

Ska jag vara ärlig så har jag inte märkt sååå mkt att buke har legat nere, är jag den enda som inte har ett beroende kanske?! ;)

Otroligt skönt att allt är som vanligt igen! :angel: :D
Började få lite tråkigt om kvällarna!

Roligt att alla pm man raderat nu är tillbaka och alla pm som man fått har man inte längre fått :angel:

Att Buke äntligen fungerar.
Det är ju faktiskt du mysko som skrev första inlägget, och man brukar faktiskt svara på det sen att du har skrivit att Buke har blivit hackat är väl inte mitt fel.

Senast ändrad:

fio skrev:
Roligt att alla pm man raderat nu är tillbaka och alla pm som man fått har man inte längre fått :angel:

Tycker jag med, jag raderade privatmeddelanden för ett par månader sedan när inkorgen var full, och nu finns de där igen :) De nyaste är borta för mig också.

Men ändå, en stor eloge till Gunnar som fixar så Bukefalos fungerar igen. :bump:

mysko skrev:
för Gunnar som nu fixat Buke :banana: :bump:
:bow: :bow:

Nå Bukefalsiter hur har ni klarat av att vara Bukelösa??

Jo, tack det har gått bra här :D

Och en stor eloge till Gunnar, som fixat vad nu än felet var :bow: :love: :bow:

Har suttit på den gamla javachatten... Där har det varit full fart. Aktat mig för att lämna datastolen, man kan drabbas av nåt allvarligt virus och det törs jag inte. Men efter att jag kom hem från jobbet idag så startade jag inte datan direkt, nej jag väntade 3 TIMMAR... Började med att rensa lite i en pappershög, det ligger uppdelat nu i mindre högar, men nu är ju buke igång igen, så nu slipper man bekymmra sig...

Liknande trådar

Fordon Min man och jag planerar att köpa en campervan/plåtis framåt hösten och har börjat spanat lite mer seriöst på annonser nu de senaste...
Svar
5
· Visningar
630
Senast: Pegasus63
·
Hundhälsa Hej! Vi har en hane som är krypt. Han är idag 2,5 år gammal ungefär. Vi har fått bekräftat genom ultraljud att den andra kulan ligger...
2
Svar
21
· Visningar
1 697
Samhälle Alltså TV2 Danmark :bow: Först Helgstranddokumentären som var ett superviktigt projekt i sig, men nu detta. Jag skulle jobbat i...
2
Svar
38
· Visningar
3 179
Hundhälsa Ge mig all eran erfarenhet! Har upptäckt en liten liten kula i ett ljuver på vovven, högst upp (vid frambenen) och jag misstänker...
Svar
8
· Visningar
1 396
Senast: Viva
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

• Tvättstugedrama