Bukefalos

Lämna synpunkter, fråga, klaga, tipsa och hjälp andra användare med sådant som har med Bukefalos att göra. Även nyheter om Bukefalos. Huvudmoderator: Gunnar

Filtrera med prefix:

Bukefalos Jag la ut en tråd på avel och undrade vilken färg ett föl skulle få. Nu är den borta. Varför? :confused:
Svar
3
· Visningar
883
Bukefalos Jag har varit medlem här på Bukefalos i några veckor och kan inte annat än ödmjukt böja huvudet inför all kunskap och all erfarenhet man...
Svar
15
· Visningar
1 135
Senast: Mimsan
·
Bukefalos I Varulvslekentråden på ÄU råkade vi börja prata om man är online på Buke - trots att man stängt av både internet och datorn. Är man...
Svar
3
· Visningar
942
Senast: Gunnar
·
Bukefalos Hur min kompis än gör för att försöka bli medlem så går det inte, hon försöker på sin datorn, jag provar på min och alla andvändarnamn...
Svar
5
· Visningar
1 035
Senast: Lambi
·
U
Bukefalos Hur gör man om man vill ändra i sin egen tråd? På inläggaen amn skrivit står det juh ändra men inte i själva första inlägget när man...
Svar
3
· Visningar
876
Senast: ullo
·
L
Bukefalos Kan man andvända samma andändare på två olika datorer? Skapade en ny på min hemdator för det funkade inte att logga in med den profilen...
Svar
1
· Visningar
856
·
Bukefalos Hade tänkt byta avatar nu. Fixar bilden i 80x80px och försöker ladda upp. Min bild är 28 kb och det står att bilden får vara 19 kb som...
Svar
8
· Visningar
1 162
Senast: astronaut
·
J
Bukefalos Jag la in en tråd igår där jag hänvisade till en internetsida med en film på en arabhingst- men den är borta idag:confused: Antar att...
Svar
2
· Visningar
831
Senast: Jo_bo
·
J
Bukefalos Hur gör man för att bli medlem i en grupp??? På min profil står det nämligen att jag inte är medlem i någon grupp men det vill jag ju...
Svar
5
· Visningar
877
·
Bukefalos Varför blir det ofta så här när man länkar eller andra länkar till olika inlägg här på Buke Inget $idname specifierat. Om du...
Svar
6
· Visningar
817
Senast: Ragatan
·
N
Bukefalos Hej ! Jag undrar om man vill byta namn på in loggningen hur gör man då????:confused:
Svar
4
· Visningar
819
Senast: nika_jansson
·
F
Bukefalos Hej! Undrar hur man lägger ut bilder...? :confused: :o
Svar
1
· Visningar
809
Senast: shady
·
O
Bukefalos Mitt antal inlägg minskas HELA tiden? Skitskumt :crazy: Jag var uppe i över 1000 men nu är jag nere på 800 nånting :mad:
2
Svar
22
· Visningar
2 323
Senast: Cavello
·
Bukefalos Är det jag som blivit tokig, eller har vissa användare här (jaja, jag har bara sett en) bytt namn? :confused: Jag trodde det var...
Svar
6
· Visningar
1 137
Senast: Ragatan
·
Bukefalos Stallbyggnad/inredning-Undrar varför det inte finns något sådat forum? Hade varit trevligt för de som har stall och /eller visstas...
Svar
2
· Visningar
1 614
Senast: Center
·
Bukefalos Någon som vet var man kan ladda ned dem? Vill ha! :banana: :banana:
Svar
7
· Visningar
1 087
Senast: LadyFrost
·
C
Bukefalos Igår, (natt), så lades Buke ner. Hela alltet blev bara vitt, och "sidan kan inte visas" kom upp. Det va ett avbrott på ca 30 minuter...
2
Svar
38
· Visningar
2 424
Senast: Sorbe
·
G
Bukefalos När jag försöker göra det, säger den bara att mina bilder är i "fel" format typ. Jag förtår inte varför! Alla andra sidor har tagit...
Svar
1
· Visningar
848
Senast: sweep
·
H
Bukefalos När jag är på buke så fungerar det inte att trycka ctrl n och få upp ett nytt fönster, och då bara på buke och bara ibland. Why?!:confused:
Svar
8
· Visningar
1 127
Bukefalos ... är det tillåtet att (i de vanliga forumen) skriva ut namn på företag/affärer? Jag har undrat över detta ett tag, då det titt som...
Svar
2
· Visningar
1 005
Senast: Kexchoklad
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

• Vad gör vi? Del CCIV
  • Julklappar 2024!
  • Valet i USA

Hund, Katt, Andra Djur