Bukefalos

Lämna synpunkter, fråga, klaga, tipsa och hjälp andra användare med sådant som har med Bukefalos att göra. Även nyheter om Bukefalos. Huvudmoderator: Gunnar

Filtrera med prefix:

Bukefalos Om man gör flera mappar och vill sedan flytta vissa pm för att dom inte ska raderas av misstag hur i hela fridens gör man?? Om jag...
Svar
3
· Visningar
752
Senast: Ragatan
·
W
Bukefalos Liten fråga bara, vad 17 betyder *1010101010* eller (tio) som en del skriver i sina inlägg? Lite vilsen bara... :angel:
Svar
14
· Visningar
1 246
Senast: Prosit
·
F
Bukefalos Hej! För inte så länge sen så fanns det en tråd med bilder på extremt konkava nosryggar på araber. Jag har provat söka men hittar den...
Svar
3
· Visningar
1 137
Senast: åke
·
J
Bukefalos Ibland skriver en del här på bukefalos att man ska söka efter trådar (speciellt om tråden är uttjatad och man försöker skapa en ny...
Svar
2
· Visningar
873
Senast: sarabacklund
·
J
Bukefalos Vet ni kommer tycka ja e blåst , men hur lägger man upp bilder i galleriet ?
Svar
1
· Visningar
669
Senast: __joa
·
F
Bukefalos Skulle helst lägga denna tråden på alla kategorierna men det får väl räcka här. Är det bara jag som tycker att det är trist att så många...
2 3 4
Svar
62
· Visningar
3 513
Senast: Laban
·
L
Bukefalos När en tråd tas bort kan ni moderator vara snälla och skriva vad det är som bryter mot regel som man inte letar i onödan eller göra en...
Svar
8
· Visningar
859
Senast: Gunnar
·
  • Artikel Artikel
Bukefalosnyheter Länk till profilen finner ni högt upp till höger på sidan, om ni är inloggade. I profilen finns en ny liten ruta där ni och andra kan...
Svar
2
· Visningar
862
Senast: Constance
·
T
Bukefalos Okej.. Om jag går in och kollar på alla inlägg jag skrivit... Då brukar det vara blått om någon skrivit sen jag var in sist.. Å någon...
Svar
4
· Visningar
885
Senast: T3ss
·
  • Låst
Bukefalos :D Japp nu är det dax för en tråd där ni kan lista de tråd ämnen som irriterar er mest. Det MÅSTE finnas vissa ämnen som gör er A)...
3 4 5
Svar
82
· Visningar
6 379
Senast: Gunnar
·
Bukefalos i morse gjorde jag ett inlägg på Senior, i mitt tycke allmän gnälltråd, som till min förvåning flyttades till Gnägg, och det var väl...
Svar
5
· Visningar
846
Senast: tifo
·
N
Bukefalos Om man vill skriva en tråd som man vill vara anonym i så ingen bild, avändernamn eller någoting syns, hur gör man då? går de över huvud...
Svar
1
· Visningar
722
Senast: Ragatan
·
Bukefalos Varför blir min Gnägg sida så himla bred? Måste skrolla i sidled, jobbigt ju? Kan man ändra på någon inställning och fixa det? Ingen...
Svar
6
· Visningar
798
Senast: Rea
·
  • Artikel Artikel
Bukefalosnyheter Fortsättningen på vad som hände i begynnelsen på mina hästsidor ;) 20 juni 1997: Jag har sorterat gamla inlägg i Öppet forum i...
Svar
6
· Visningar
4 484
Senast: Petunia
·
Bukefalos En något känslig fråga Men borde det inte vara bättre om Moderatorer var moderatorer på fourm där de själva inte deltager i...
2
Svar
23
· Visningar
1 802
Senast: malinsky
·
Bukefalos Lyckas inte lägga in bilder direkt i inläggen. Jag vet att jag gör rätt, klickar på den gula ikonen och in med adressen men det blir...
Svar
11
· Visningar
1 188
Senast: gul_zebra
·
Bukefalos Fins det ingen moderator där, dom är ju jobbiga att läsa ! Hindermaterial under fullblod säljes osv. Ridlägersannonser under...
Svar
12
· Visningar
5 331
Senast: Mynta2
·
Bukefalos Vart har rutan med"vänner on line" tagit vägen? När jag loggar in så ser jag den inte längre.
Svar
4
· Visningar
851
Senast: Ambra
·
B
Bukefalos Snälla Gunnar, kan du plocka bort min användare och alla inlägg när du har tid. Tack. (Har ju skickat pm)
Svar
3
· Visningar
1 011
Senast: Silverstol
·
R
Bukefalos ..Vid avatarerna, ska detta bort eller ska det stanna? Jag vet inte hur många det är som gillar det, men jag gör det inte. För då kan...
Svar
5
· Visningar
982
Senast: Susan
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

• Tvättstugedrama