Bukefalos

Lämna synpunkter, fråga, klaga, tipsa och hjälp andra användare med sådant som har med Bukefalos att göra. Även nyheter om Bukefalos. Huvudmoderator: Gunnar

Filtrera med prefix:

S
Bukefalos på de andra forumen visas gårdagens trådar som om de var dagens. Om du förstår...
Svar
7
· Visningar
997
Senast: skrocken
·
C
Bukefalos Hej! Prenumererar på ett stort antal trådar. Men får bara meddelanden om en del bråkdel av alla inlägg som skrivs. Vet att man bara...
Svar
4
· Visningar
814
Senast: cafu
·
S
Bukefalos har märkt att det nu finns en "kod" man måste skriva in för att söka (skriva av bokstäver/siffror). sen verkar man kunna söka...
Svar
3
· Visningar
739
Senast: Prosit
·
Bukefalos Jag laddade upp två bilder och fick mail att de var godkända. Lat som jag är så trodde jag det var klart, och raderade bara mailen utan...
Svar
5
· Visningar
951
Senast: mysko
·
Bukefalos Önskar en motivation till varför http://www.bukefalos.com/f/showthread.php?t=687329 stängdes. Jag har nu skummat igenom den och lyckas...
Svar
14
· Visningar
1 870
Senast: Jen80
·
Bukefalos Jag vill ha bort mailen som kommer hela tiden om att nån har svarat i en tråd jag har skrivit i, utan att ta bort att det visas på...
Svar
5
· Visningar
1 007
Senast: Prosit
·
  • Artikel Artikel
Bukefalosnyheter Jag har under några dagar återigen letat efter ett problem som fått servern att gå långsammare än den borde. Idag hittade ett problem...
2
Svar
32
· Visningar
2 292
Senast: Sorbe
·
8
Bukefalos Hur avslutar man kontot här ?
Svar
2
· Visningar
921
Senast: Silverstol
·
H
Bukefalos tycker att buke blivit så litet, eller vad man ska säga, typ brevid skylten Bukefalos 10 år! så står det, Bukefalos > Om bukefalos.com >...
Svar
16
· Visningar
1 217
Bukefalos när man skriver en tråd om ridtravare på gnägg så blir den fort full av "köp dig en riktig häst istället" och liknande kommentarer, så...
Svar
8
· Visningar
1 148
Senast: Henchen
·
D
Bukefalos Jag skapade igår en tråd: Idag finns den inte mer??? Kan man inte få ett meddelande när någon tar bort ens tråd och även med...
Svar
14
· Visningar
1 116
Senast: Dexdemonia
·
Bukefalos Nu är buke väldigt konstigt på min skärm! Istället för ikoner ser jag texten "bakom" dom, som tex smileysarna, där ser jag texten för...
Svar
17
· Visningar
1 916
Senast: alice
·
E
Bukefalos Hur kommer det sig att alla mina kontouppgifter är borta? Plötsligt har jag bara skrivit 12 inlägg i stället för runt 400 och min allra...
Svar
1
· Visningar
847
Senast: ullo
·
S
Bukefalos Hur tar man bort sitt "buke konto" ????? "buke konto" kanske man itne säger men ni fattar kanske vad jag menar...........
Svar
2
· Visningar
984
Senast: Boj
·
  • Låst
Bukefalos Seriöst. Det går verkligen inte öppna några sidor och skriva i dem utan att det dyker upp "Servern är upptagen...". Gunnar, ska du göra...
2
Svar
39
· Visningar
2 612
Senast: Gunnar
·
C
Bukefalos hej någon som vet när det kommer kunna gå att sända in bilder igen :confused: nu när jag väl har superfina bilder vill man ju lägga upp...
Svar
3
· Visningar
812
Senast: Gunnar
·
Svar
28
· Visningar
2 660
Bukefalos När låser du upp min ip-adress om någonsin?:D
2
Svar
34
· Visningar
3 224
Senast: pinky
·
Bukefalos Något måste blivit fel för jag blir lurad på senaste inlägget. När detta skrivs står det på Seniors förstasida att senaste inlägget i...
Svar
4
· Visningar
1 058
Senast: Jane_Done
·
Bukefalos hejsan! är det någon som skulle vilja vara snäll och förklara detta med citat-svar. fattar ingenting. joo, att man kan ta in...
Svar
6
· Visningar
1 037
Senast: stinamina
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

• Tvättstugedrama