Hej Gunnar...

Sv: Hej Gunnar...

Det var kanske din kusin eller tvillingsyster som lade in minnesrunan över Lorenzo Grande då, hästen du avlivade för drygt ett år sedan. :angel:

(Hela Buke har f.ö. hört den förut, men ingen går på den längre.)

Narcissa skrev:
Jag har precis varit avstängd en månad men den avstängningen är upplåst igen.

Alltså, allvarligt talat. Jag börjar nästan tro att du är stolt över att bli avstängd i tid och otid. Varför lär du dig inte på dine egna felsteg?

Narcissa skrev:
Jag har precis varit avstängd en månad men den avstängningen är upplåst igen.
Är du säker på att den blivit upplåst? Är kanske bara eftersom användardatabasen också blivit återställd till 15/7 d.v.s till innan du blev bannad?

shady skrev:
Alltså, allvarligt talat. Jag börjar nästan tro att du är stolt över att bli avstängd i tid och otid. Varför lär du dig inte på dine egna felsteg?
Något som jag funderar över är att så många vill läsa den här tråden...

Om Narcissa vill synas och märkas så verkar det fungera bra. Säkert den mest uppmärksammade i förhållande till inlägg.

Senast ändrad av en moderator:

Lambi skrev:

Om Narcissa vill synas och märkas så verkar det fungera bra. Säkert den mest uppmärksammade i förhållande till inlägg.

Har du inte glömt Golit och Mark? :)
Fast något fler inlägg finns ju från dem....

Lambi skrev:

Ö-kända kändisar vill alla läsa om :devil: det osar alltid i hennes närhet :angel:

mysko skrev:
Ö-kända kändisar vill alla läsa om :devil: det osar alltid i hennes närhet :angel:

Först och främst vill en människa bli älskad. Kan man inte bli det så vill man iallafall bli respekterad. Om inte det heller fungerar så nöjer man sig med att bli hatad. Ignorerad vill ingen bli.

Kanske det det handlar om i det här fallet?

Men hon har ju haft fler användarnamn, så antalet inlägg som nuvarande namn har stämmer inte riktigt med verkligheten...:idea:

Liknande trådar

Bukefalos @Gunnar Går det att göra dem tydligare? Tror det hände efter senaste uppdateringen. Se bild:
Svar
1
· Visningar
158
Senast: Gunnar
·
Bukefalos Undrar om bukefalos forum har samarbete med mobiltillverkare? 😁 Sen några veckor tillbaka (tyvärr lite oklart när) så är knapparna för...
Svar
9
· Visningar
482
Senast: Krålus
·
Tjatter Vad är de bästa tips som du har fått från Bukefalos? Mina är hårolja och deodorant under brösten.
Svar
17
· Visningar
774
Senast: kolblakkur
·
R
Tjatter Hej! 🌺 Jag är ny här på bukefalos, så ville bara presentera mig. ☺️ Av privata skäl så kan jag inte skriva nåt som kan avslöja vem jag...
2 3
Svar
58
· Visningar
2 913
Senast: Raderad medlem 149639
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar