Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Narcissa skrev:Han låste upp mitt konto men min IP är fortfarande låst. Det är skillnad.
Narcissa skrev:Jag har precis varit avstängd en månad men den avstängningen är upplåst igen.
Är du säker på att den blivit upplåst? Är kanske bara eftersom användardatabasen också blivit återställd till 15/7 d.v.s till innan du blev bannad?Narcissa skrev:Jag har precis varit avstängd en månad men den avstängningen är upplåst igen.
Något som jag funderar över är att så många vill läsa den här tråden...shady skrev:Alltså, allvarligt talat. Jag börjar nästan tro att du är stolt över att bli avstängd i tid och otid. Varför lär du dig inte på dine egna felsteg?
Lambi skrev:Något som jag funderar över är att så många vill läsa den här tråden...
Om Narcissa vill synas och märkas så verkar det fungera bra. Säkert den mest uppmärksammade i förhållande till inlägg.
Lambi skrev:Något som jag funderar över är att så många vill läsa den här tråden...
Om Narcissa vill synas och märkas så verkar det fungera bra. Säkert den mest uppmärksammade i förhållande till inlägg.
mysko skrev:Ö-kända kändisar vill alla läsa om det osar alltid i hennes närhet