Det går ju inte!!!

Status
Stängd för vidare inlägg.
Sv: Det går ju inte!!!

Fast en smula irriterande är det ju när man har suttit och skrivit ett inlägg och ska skicka iväg det. Då kan det hända att man blir lite... sur.

Men då kan man göra så här, man kan kopiera det, så finns det att klistara in om det strular... Då behöver man inte skriva om det...

Man kan även kopiera sina otroligt smarta inlägg och om det inte går att skicka just då så kan man klistra in dom och skicka senare. :D

Det gör det, iaf inte här när jag kör snabb-svar. Men jag brukar nästan alltid köra Ctrl+C iaf.

Har märkt att dagtid händer detta aldrig, däremot senare på kvällarna efter typ 21 så är det värre.

*kl*
tycker en del verkar ha totalt missuppfattat en del av inlägget som sorbe försökte få fram. Föddes en del med taggarna utåt?

Hon undrade varför det blivit så senare åren också.. Varför måste ni bli totalt bitska för?

Orsakerna till varför har debatterats i många trådar, det är också så att man efter kraschen (hackningen) har skrivit förklaringar om varför det bitvis är segt. Kanske kan man ana en viss irritation pga upprepningarna, samt att Gunnar själv är helt ensam om att sköta allt vad som gäller programmeringen av bukefalos. Pararellt med höskörd, sjuka barn samt annat som man normalt behöver fixa med, vi har ju alla ett liv utanför buke också icke att förglömma.
Så när något uppfattas som krav, på något som sköts helt ideellt på privat basis så kanske tonfallet låter bitskt från vissa även om det inte är menat så.

Jo visst kan jag förstå att viss irritation uppkommer, men en del går till överdrift med det hela.

Men det har varit en hel del såna trådar uppe ett tag nu, flertal innan hackningen och det finns en del på bukefalos-hjälp också...

Men då kan man göra så här, man kan kopiera det, så finns det att klistara in om det strular... Då behöver man inte skriva om det...

Men man blir ju inte mindre irriterad bara för att man har kopierat inlägget.

Men nu har den där rutan inte dykt upp på ett tag iallafall, verkar ju löst. ^^

Det är nog mest strul de tider på dygnet när det är mest folk här... har märkt att vid 8-9 på kvällen brukar det strula lite... men det gjordes ju uppgradering häromnatten, så det kanske är löst nu, men jag kan klara mig även när servern strular... :smirk:

:smirk: på dig själv du, du behöver inte bli otrevlig.

Men det har varit en hel del såna trådar uppe ett tag nu, flertal innan hackningen och det finns en del på bukefalos-hjälp också...

Jo, men hur många sitter och tittar igenom ALLA inlägg som har skickats till Buke den senaste veckan? Är man inte inne på Buke på några dagar försvinner ju de här trådarna långt ner på "nya inlägg" listan, om de inte skrivs något i dem. Om du vet att de finns så kan du väl hänvisa till dem på en gång.

Varför inte byta sida och se efter eller använda sökfunktionen

För att söka måste jag ju veta någorlunda vad som är fel, att bara söka på "krånglig dator" ger inte många träffar. Visst kan man leta efter "felet" bland de andra trådarna men man kan ju även fråga om det som "Sorbe" gjorde...

Jovisst kan man fråga men det är onödigt att starta en ny tråd om frågan redan ställts och svar givits där - kanske på sidan 2

I detta fall kan man söka på server så får man upp trådar.

Frågan i denna tråden var vad som har försämrat Buke senaste året.
Fast verkar ju som alla utom en har missat det?

Frågan i denna tråden var vad som har försämrat Buke senaste året.
Fast verkar ju som alla utom en har missat det?

Så här skriver du i första inlägget och det är detta alla svarat på (utom 1 då)

Seriöst. Det går verkligen inte öppna några sidor och skriva i dem utan att det dyker upp "Servern är upptagen...".

Gunnar, ska du göra något åt det? Kunde du inte skippat att lägga in den där lilla jobbiga sidan efter kraschen? :devil: ;)

Som jag skrev i inlägg2

3 trådar ner så finns det en nystartad tråd om ämnet

Jag svarade Mirra bl.a på att man kan söka efter sina svar ist för att göra en ny tråd varje gång med samma fråga.

Antalet användare på sidorna har ökat kraftigt, tro mig, dessutom kan jag tänka mig att de stannar längre har inte kollat upp detta och att de kanske gör saker som lastar servern mer, exemplvis sökningar ;)

Jag har nyligen ganska hastigt och olustigt bytt server några veckor tidigare än tänkt, detta har i sin tur stället till det vad gäller tillförlitligheten, den senaste tiden. Jag är hemskt ledsen för det.

Jag skapade tidigare idag en tråd med förklaring att jag nu hittat och löst ett problem som segade ner hela Bukefalos.
Jag hoppas ni kan glömma det som varit och fokusera och rapportera de felaktigheter och problem som inträffar från och med nu och framåt i den andra tråden.

Stänger denna.

Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

Bukefalos Undrar om bukefalos forum har samarbete med mobiltillverkare? 😁 Sen några veckor tillbaka (tyvärr lite oklart när) så är knapparna för...
Svar
9
· Visningar
482
Senast: Krålus
·
  • Artikel Artikel
Bukefalosnyheter När det nu är 28 år sedan den här sidan startade kan väl det senaste året sammanfattas med att inte så mycket hänt eller förändrats på...
Svar
4
· Visningar
2 554
Senast: Tilly_85
·
Hästvård Hej! Skriver här desperat i hopp om att nån kanske har en aning om vad som är felet på min ponny. Hon är en 18 årig korsningsponny med...
2
Svar
34
· Visningar
3 133
Senast: Freazer
·
Tjatter LL: @bollen__ och @Islandshästryttare Deltagarlista: 1. Heffaklumpen 2. Harrysen 3. Blacksmithfarm 4. Kilauea 5. qitis 6. cirkus 7...
42 43 44
Svar
872
· Visningar
15 506
Senast: Gabby_Ossi
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar