Vad är det för ny liten "grej" vid citat?

Sv: Vad är det för ny liten "grej" vid citat?

Och jag har just lyckats radera hela min kompislista när jag skulle lägga till en ny :mad: Inte går det att backa heller. Korkade jag fattade inte vad det stod, man skulle bocka i och ur o hej o hå..... o jag gjorde naturligtvis tvärtom mot vad man skulle. Så nu får jag sitta och leta rätt på alla mina polare igen :mad:

*passade på att testa samtidigt* ;) :D

Jo, då klickade man på den lilla bilden
multiquote_off.gif
under varje inlägg som man vill ha med i citat-svar, sen väljer man citat-svar. Förhoppningsvis ska då alla iklickade inlägg hänga med som citat.

*knapplån: test av funktion*

Måste bara testa funktionerna. Helt onödigt inlägg. Bortse från det helt och hållet!!

Norrland

Men vad smart med "citatsgrejen". Mycket enkelt och bra. Till och med jag fattar på en gång!

(Jag har alltid undrat hur folk gjort tidigare för att citera från flera inlägg.)

Norrland

:rofl: :rofl:

Min är 94 % full, det kan jag INTe räkna ut, däremot klarar jag att räkna ut att jag bara har 9 pm kvar innan den är full.

Ja, ja, även om jag inte hade räknat ut exakt hur många procent som var kvar kunde jag ju ändå se att det nästan var full;)

Var lite seg så där på morgonkvisten...

*knapplån: test av funktion*

Måste bara testa funktionerna. Helt onödigt inlägg. Bortse från det helt och hållet!!

Norrland

Men vad smart med "citatsgrejen". Mycket enkelt och bra. Till och med jag fattar på en gång!

(Jag har alltid undrat hur folk gjort tidigare för att citera från flera inlägg.)

Norrland

Jo, då klickade man på den lilla bilden
multiquote_off.gif
under varje inlägg som man vill ha med i citat-svar, sen väljer man citat-svar. Förhoppningsvis ska då alla iklickade inlägg hänga med som citat.

GUD VA SMART

Senast ändrad:

:rofl: :rofl:

Min är 94 % full, det kan jag INTe räkna ut, däremot klarar jag att räkna ut att jag bara har 9 pm kvar innan den är full.

Jag fattar precis och har noterat det, det gäller att klicka fort med musen innan man blir förvirrad.

Tack för svaret om "den lilla grejen" :bow: :)

Men var finns den lilla pilen :confused: :crazy:

*jag har ingen %* :(

Totalt ignoreringsbart inlägg från mig....

Men att citera flera funkar inte med FireFox utan bara i IE :(

Edit: Funkade inte igår att göra det, men nu i morse funkade det... :confused: jaja det funkar med FF & IE:)

Senast ändrad:

Ja, ja, även om jag inte hade räknat ut exakt hur många procent som var kvar kunde jag ju ändå se att det nästan var full;)

Var lite seg så där på morgonkvisten...

Totalt ignoreringsbart inlägg från mig....

Men att citera flera funkar inte med FireFox utan bara i IE :(

Edit: Funkade inte igår att göra det, men nu i morse funkade det... :confused: jaja det funkar med FF & IE:)

jag var bara tvungen att prova jag också :D

Med anledning av alla dessa testar:
En funktion som funnits länge är Förhandsgranskningen. Där kan man se hur inlägget kommer att se ut, och man slipper posta testmail för alla diverse småfunktioner man kommer på.

jag vet :D :o

kom på det innan jag postade tillochmed :crazy: men tänkte som så att en i mängden kanske inte gör så mycket..

sorry, ska inte upprepas ;)

Liknande trådar

Bukefalos Jag tror detta passar bäst under Bukefalos men annars får moderator gärna flytta den eller ta bort om det på något sätt skulle vara...
Svar
5
· Visningar
495
Senast: Shaggy
·
Bukefalos Undrar om bukefalos forum har samarbete med mobiltillverkare? 😁 Sen några veckor tillbaka (tyvärr lite oklart när) så är knapparna för...
Svar
9
· Visningar
482
Senast: Krålus
·
R
Tjatter Hej! 🌺 Jag är ny här på bukefalos, så ville bara presentera mig. ☺️ Av privata skäl så kan jag inte skriva nåt som kan avslöja vem jag...
2 3
Svar
58
· Visningar
2 913
Senast: Raderad medlem 149639
·
  • Artikel Artikel
Bukefalosnyheter När det nu är 28 år sedan den här sidan startade kan väl det senaste året sammanfattas med att inte så mycket hänt eller förändrats på...
Svar
4
· Visningar
2 554
Senast: Tilly_85
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

• Tvättstugedrama