Servern är upptagen

Sv: Servern är upptagen

Idag är det stora problem, men det är nog inte bukeservern som jäklas utan något strax innan. Eller så är det serverburken och inte serverapplikationen som nekar anslutning i irriterande hög grad.

Sv: Servern är upptagen

Den stackars överbelastade servern har väl fått värmeslag.

Vi verkar ju vara lite fanatisk med att kolla buke dygnet runt.:D

Jag har också fått samma problem som er. Ibland behöver servern kylas av lite för att fungera normalt, det problemet hade iallafall en kompis som fick stänga ner sin sida en stund för att datorn inte skulle paja helt.

Liknande trådar

Bukefalos Undrar om bukefalos forum har samarbete med mobiltillverkare? 😁 Sen några veckor tillbaka (tyvärr lite oklart när) så är knapparna för...
Svar
9
· Visningar
482
Senast: Krålus
·
  • Artikel Artikel
Bukefalosnyheter När det nu är 28 år sedan den här sidan startade kan väl det senaste året sammanfattas med att inte så mycket hänt eller förändrats på...
Svar
4
· Visningar
2 554
Senast: Tilly_85
·
Tjatter Alltså var och varannan gång jag handlar, oftast på ica, så är det fel på kvittot. Som idag i lilla lokala ica butiken skulle osten...
2 3
Svar
57
· Visningar
2 143
Senast: MML
·
R
Tjatter Hej! 🌺 Jag är ny här på bukefalos, så ville bara presentera mig. ☺️ Av privata skäl så kan jag inte skriva nåt som kan avslöja vem jag...
2 3
Svar
58
· Visningar
2 913
Senast: Raderad medlem 149639
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar