Rubricering av inlägg

Sv: Rubricering av inlägg

Adrenochrome skrev:
Eller den här varianten då:

Först skriver man en överskrift som egentligen är inlägget, tex så här: Ger ni kraftfoder på sommaren ?

Sen fortsätter man inlägget med: Ja, ni ser ju överskriften, hur gör ni ? eller, som rubriken lyder...

Känns liite dumförklarande som att man INTE fattade vad trådskaparen menade redan i överskriften utan trådskaparen måste hänvisa till sin överskrift i fall man råkat missa den :D

Dumförklarning? Knappast. Verkar ju dumt att fylla ut inlägget med en massa crap bara för att frågan fick plats i rubriken!

Jag brukar rubricera mina inlägg men ibland är det ''heeelp'' som passar bäst :)

Hur kan det vara det?
Din tråd handlar ju faktiskt om något, eller hur?

"Har ingenstans att träna", "Hur träna i skogen" hade ju kunnat funka...

Liknande trådar

Bukefalos Jag tror detta passar bäst under Bukefalos men annars får moderator gärna flytta den eller ta bort om det på något sätt skulle vara...
Svar
5
· Visningar
495
Senast: Shaggy
·
Kropp & Själ Lite luddig rubrik kanske men kom inte på något som riktigt passade. Det är är apropå tråden om hur man klarar ett tråkigt jobb där det...
2 3 4
Svar
62
· Visningar
6 382
Senast: Grazing
·
Tjatter Idag den 20 oktober 1650 har jag Kristina krönts till landets drottning vid kröningsriksdagen i Storkyrkan. Jag har färdats genom...
19 20 21
Svar
416
· Visningar
7 329
Senast: Gabby_Ossi
·
  • Artikel Artikel
Dagbok TW: Vikt, självhjälp, klyschor, detaljrikedom Det har hänt flera gånger på kort tid att jag har skrivit ett inlägg på Bukefalos och...
2
Svar
27
· Visningar
3 361
Senast: Yeah but
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar