Sv: ta bort inlägg
Menar du tex att du skriver i en tråd om tex ngt som känns väldigt personligt och som du egentligen vill hålla hemligt men sedan ångrar dig? Sedan känns det inte bra att förklara varför för en moderator, eftersom moderatorn inte har tystnadsplikt (och kallar folk för korkade eller dumma?)
Det har ju förekommit här på buke att användare har delat med sig av högst personliga saker och vissa användare har varit djupt deprimerade, slagna, utnyttjade sexuellt, på utredning på psyk osv. Jag tror jag förstår vad du menar Mimus, ibland kan blotta tanken på att man visat en spricka i barriären få en att skälva och bara tanken på att förklara varför till en moderator får en att duka under. Nu kanske inte man behöver dra ett exempel så långt som jag har gjort men jag antar att det är nått hitåt du menar?
Vissa moderatorer här inne tror jag kan förstå av tråden att det finns en bra orsak eller inte- även om psykologi inte krävs som "anställningskrav". Märker moderatorn att det är känsliga ämnen så tror jag att de flesta förstår utan förklaring. Det är nog värre med tjafstrådar när man vräkt ur sig dumheter.