ta bort inlägg

Sv: ta bort inlägg

såg att det här var en lite liknande tråd.. Vet någon här hur man tex tar bort foton ur foto albumet!? Om man måste radera korten helt för att det inte "finns plats" hur gör man då?
:confused:
Tacksam för svar!

mandalakis idé kanske är något att fundera på ett anarkiforum där alla kan ändra och radera alla andras inlägg ;)
Bravo Gunnar, där har du vad jag försökt säga hela tiden åt dig, avdelningen Sandlådan.:devil: :banana:

Senast ändrad av en moderator:

Menar du tex att du skriver i en tråd om tex ngt som känns väldigt personligt och som du egentligen vill hålla hemligt men sedan ångrar dig? Sedan känns det inte bra att förklara varför för en moderator, eftersom moderatorn inte har tystnadsplikt (och kallar folk för korkade eller dumma?)

Det har ju förekommit här på buke att användare har delat med sig av högst personliga saker och vissa användare har varit djupt deprimerade, slagna, utnyttjade sexuellt, på utredning på psyk osv. Jag tror jag förstår vad du menar Mimus, ibland kan blotta tanken på att man visat en spricka i barriären få en att skälva och bara tanken på att förklara varför till en moderator får en att duka under. Nu kanske inte man behöver dra ett exempel så långt som jag har gjort men jag antar att det är nått hitåt du menar?

Vissa moderatorer här inne tror jag kan förstå av tråden att det finns en bra orsak eller inte- även om psykologi inte krävs som "anställningskrav". Märker moderatorn att det är känsliga ämnen så tror jag att de flesta förstår utan förklaring. Det är nog värre med tjafstrådar när man vräkt ur sig dumheter.

Gry skrev:
Vissa moderatorer här inne tror jag kan förstå av tråden att det finns en bra orsak eller inte- även om psykologi inte krävs som "anställningskrav". Märker moderatorn att det är känsliga ämnen så tror jag att de flesta förstår utan förklaring. Det är nog värre med tjafstrådar när man vräkt ur sig dumheter.
Självklart kan det ibland vara tydligt att en tråd är känslig utan att det krävs en ingående detaljerad motivering till varför tråden ska tas bort. Gör det inte det och varken man själv som moderator eller moderatorkollegorna ser någon anledning till varför tråden ska tas bort utan motivering så gör vi inte det. I mumins fall så är det helt omöjligt att utifrån tråden förstå varför mumin vill att den ska tas bort, då krävs en motivering.

Dessutom ska man självklart kunna lita på att en moderator inte sprider känsliga saker vidare. Moderatorerna diskuterar med varandra och Gunnar för att kunna använda varandra som hjälp och bollplank, men det skulle aldrig falla mig in att sprida moderator-intern information vidare till någon annan!

/Erica

Liknande trådar

Bukefalos Jag tror detta passar bäst under Bukefalos men annars får moderator gärna flytta den eller ta bort om det på något sätt skulle vara...
Svar
5
· Visningar
494
Senast: Shaggy
·
Bukefalos Undrar om bukefalos forum har samarbete med mobiltillverkare? 😁 Sen några veckor tillbaka (tyvärr lite oklart när) så är knapparna för...
Svar
9
· Visningar
482
Senast: Krålus
·
Bukefalos Flera gånger nu har det hänt att när jag gått in i nån tråd så finns mitt senaste inlägg kvar som utkast, fastän jag postat det redan...
Svar
6
· Visningar
788
Senast: Rosett
·
Kropp & Själ Hjälp! Jag har stopp i båda öronen och får inte bort det. Hör knappt någonting och jag börjar universitet i morgon! Vad gör jag? Har...
Svar
5
· Visningar
604
Senast: Mirre
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

• Tvättstugedrama