Mina inlägg?

Sv: Mina inlägg?

Boj skrev:
Kort och gott, vi har alltid rensat i forumen mellan varven, trådar som plockas är sådana som ej borde ha varit på forumet från början och som inte har blivit uppmärksammade vid tillfället för postningen. Så det är alltså inte enbart just nu, har ju även andra forum som skall plöjas på samma sätt.

Så när denna tråd plockas bort försvinner dessa skrivna inlätt från våra "antal inlägg". Vilket vissa har svårt att acceptera. Tydligen.

Bara en förundran som kaka på detta mos
-Om man precis gått över inläggsgränsen för en tjusig titel som Hästmänniska tex - blir man Universumkastare igen då om inlägg raderas?

Jag tycker ändå att det är en intressant ämne med inlägg som försvinner.

Ex idag så har blivit av med ca 15 inlägg och jag förstår att det är från trådar som rensats.

Jag tycker själv att jag håller mig till forumreglerna och skulle gärna vilja veta om jag gjort något övertramp för att få så pass många inlägg raderade.
Det borde vara inlägg från flera trådar.
Jag skriver sällan så många gånger i en och samma tråd.

Det behöver inte vara fel på dina inlägg som orsakar minskningen.
Det rensas bort gamla trådar hela tiden och har du skrivit i dessa så är det pga denna åtgärd.

Aha, vad bra, tack för svaret.
Då har jag förmodligen inte skrivit något olägligt i sömnen.

:D

Att man ens håller koll på hur många inlägg man har :confused: (Nu kommer jag ju förståss att titta bara därför när jag postat inlägget :p )

Därför att man vill veta hur långt man har kvar till Hästmänniska förståss - tänk man behöver inte kunna ett skit om hästar bara skriva 10 tecken eller mer i en massa trådar och vips.

Annars tar det ju 5 generationer......

mimus skrev:
Jag tycker ändå att det är en intressant ämne med inlägg som försvinner.

Ex idag så har blivit av med ca 15 inlägg och jag förstår att det är från trådar som rensats.

Jag tycker själv att jag håller mig till forumreglerna och skulle gärna vilja veta om jag gjort något övertramp för att få så pass många inlägg raderade.
Det borde vara inlägg från flera trådar.
Jag skriver sällan så många gånger i en och samma tråd.

Här var precis samma anledning som jag undrade över i en tråd jag startade igår..:crazy:
Jag trodde att jag skrivit en massa som brytit mot forumreglerna,men jag skriver ju knappt 1 inlägg om dagen och kan för mitt liv inte komma på att jag trampat i klaveret så mkt..:crazy:
Men jag har också fått svar på min fråga nu senare i tråden.. ;)

Dock ännu en nyfiken fråga...
Hur kommer det sig att man i många trådar får fråga samma sak om och om igen,men vissa frågor så får man en kort och koncist svar att leta där eller där så finns det redan svar.. ;)
Eftersom personen i fråga som svarar så uppenbarligen vet så kanske man kunde fått ett kort svar också.. ;)

amkm skrev:
Dock ännu en nyfiken fråga...
Hur kommer det sig att man i många trådar får fråga samma sak om och om igen,men vissa frågor så får man en kort och koncist svar att leta där eller där så finns det redan svar.. ;)
Eftersom personen i fråga som svarar så uppenbarligen vet så kanske man kunde fått ett kort svar också.. ;)

Förmodligen för att man tröttnar på att svara samma sak om och om igen.

Det hör till god ton i alla forum (alltså inte bara på Bukefalos) att kolla om frågan varit uppe tidigare och i sådana fall fortsätta i den tråden. Det är därför sökfunktionen finns.

Bukefalos är i denna fråga mycket förlåtande mot sina användare, på många andra forum får du en rejäl åthutning första gången du missar att kolla och fortsätter du på samma sätt riskerar du avstängning. Det gör du inte på Bukefalos.

Anna-Karin som hänvisar till sökfunktionen

Liknande trådar

• Artikel Artikel
Dagbok Jag tycker att jag ofta ser mina egna gamla dagbokstrådar under rubriken "Liknande trådar" under senaste inlägget i en tråd. Det gör mig...
Svar
0
· Visningar
465
Senast: cassiopeja
·
  • Artikel Artikel
Bukefalosnyheter När det nu är 28 år sedan den här sidan startade kan väl det senaste året sammanfattas med att inte så mycket hänt eller förändrats på...
Svar
4
· Visningar
2 554
Senast: Tilly_85
·
Hundhälsa Obs långt inlägg. I slutet av maj sprang jag och min dvärgschnauzer Hasta ihop på en agilitytävling, vi flög iväg bägge två så jag vet...
Svar
4
· Visningar
870
Senast: igbest
·
  • Artikel Artikel
Bukefalosnyheter Det har gått ytterligare ett år sedan den här sidan startades 14 maj 1996. Under året har jag väntat på att genomföra en större...
Svar
0
· Visningar
4 944
Senast: Gunnar
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

• Tvättstugedrama