Tack Gunnar!

Sv: Tack Gunnar!

*kl*

Säger som Kratus, Jag ser inte någon reklam :confused: Kanske lika bra det :D

Får ibland upp en extrarad mellan vissa inlägg där ordet "Annonser". Är det reklamen?

Senast ändrad av en moderator:

jo precis det är reklamen som kommer upp!
ovanför snuffsans inlägg i denna tråd!

Tigertofflan skrev:
:bow:
OERHÖRT irriterande!

Kan bara instämma - det här har jag svårt att tänka mig att jag vänjer mig vid (till skillnad från färg och layoutändringar). Det bryter hela min läsning, jag tror tråden tar slut och tja, håller med vem det nu var som säger att det ser "billigt" ut. Även jag förstår att det måste in reklampengar men kan det inte bli mer reklam överst och underst då??? :confused:

Fast det är ju ingen reklam, ordet "Annonser" :confused: det är ju inget mer som syns och som man störs av.

du kanske har nån block av reklam för jag ser:

ads

Det är mycket möjligt :) Min man satte in något virusjox under helgen så den spärrar nog säkert. Förklarar nog en massa annat som hänt :D

Liknande trådar

• Artikel Artikel
Bukefalosnyheter När det nu är 28 år sedan den här sidan startade kan väl det senaste året sammanfattas med att inte så mycket hänt eller förändrats på...
Svar
4
· Visningar
2 554
Senast: Tilly_85
·
R
Tjatter Hej! 🌺 Jag är ny här på bukefalos, så ville bara presentera mig. ☺️ Av privata skäl så kan jag inte skriva nåt som kan avslöja vem jag...
2 3
Svar
58
· Visningar
2 913
Senast: Raderad medlem 149639
·
  • Artikel Artikel
Bukefalosnyheter Det har gått ytterligare ett år sedan den här sidan startades 14 maj 1996. Under året har jag väntat på att genomföra en större...
Svar
0
· Visningar
4 944
Senast: Gunnar
·
Kropp & Själ Någon mer här som har haft eller har det? https://www.1177.se/Dalarna/sjukdomar--besvar/konsorgan/besvar-vid-sex/vaginism/ Hur...
Svar
3
· Visningar
738

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

• Tvättstugedrama
Tillbaka