Tack Gunnar!

Sv: Tack Gunnar!

Men vad sjutton är det för reklam som alla ser förutom jag?! :confused:

Är jag helt blind eller, för hos mig så finns det ingen reklam mellan inläggen.

*KL*

Mig stör reklamen betydligt mindre än folk som slarvar med citatfunktionen och citerar HEEELA inlägg tillsammans med sitt eget svar. Dåligt näthyfs att inte underlätta för den som läser.

x1pbglk-vqL4BvBL-TshNtJ4Q5y5BiVl6DrN0jzUGF7UDlP-

Jag gjorde en skärmbild av hur det ser ut...:devil:

Senast ändrad av en moderator:

Som jag tyvärr inte kan se... :(

Aja, skönt för mig iaf att jag inte har dendär reklamen... :angel:

Yyyeeyy!! Reklamen ligger i nederkant i stället!! :banana:
:confused: eller?? Nu blev den ovanför mitt inlägg??!!
*struntar i att skriva, för nu ändrar han nog precis... reklamen försvann :rofl: o hoppade in mitt mellan några inlägg ändå*

Senast ändrad:

Jaa, hellre längst ner än mitt i tråden :/

Äsch jag säger som kärringen som hade geten i sängkammarn
-Man vänjer seck

*KL*
Tusen tack Gunnar för att Buke finns och allt jobb du lägger på det.

Men... jag antar att reklamen måste finnas här för att finansiera sajt m m, men snälla, inte mitt i trådarna också. Reklamremsorna högst upp är tillräckligt irriterande.

mandalaki skrev:
*KL*

Mig stör reklamen betydligt mindre än folk som slarvar med citatfunktionen och citerar HEEELA inlägg tillsammans med sitt eget svar. Dåligt näthyfs att inte underlätta för den som läser.

Ännu värre när det finns femtioelva foton med i citatet och det bara ska kommenteras till ett av dem.

Störs oxå av reklamen men instämmer annars med Luff.

*knapplån*

Jag tycker också att reklamen mitt i trådarna är jobbig - men man vänjer sig.
Än så länge tror jag dock alltid att tråden är slut när reklamen kommer. Men, som sagt, det handlar väl om att bli van vid det.

-KL-

Tyckte reklamen mitt i trådarna var jobbigt med som sagt, man vänjer sig ;)

Vi ska nog istället tacka Gunnar för det underbara jobb han har lagt ner på bukefalos för annars skulle den nog inte finnas, så krävs det att han har massa banners så är det något vi övriga måste stå ut med ;) :)

(knapplån)

GIllar inte reklamen men det finns fler saker med forumsändringar som jag inte gillat och sen helt enkelt glömt bort så man lär väl vänja sig?

Men kan de inte komma efter ex vart 25:e inlägg istället för som nu helt slumpartat?

Javan

Är nog tyvärr med skaran som tycker att det är besvärligt med reklam i texten.

Tyvärr fick jag känslan av att Buke på ngot sätt blev "billilgare". Förlåt Gunnar.

Jag förstår att du vill få in en slant för att du håller på med Buke, det respekterar jag. Tyvärr drog dock detta ner på sidans, hmm låt mig kalla det "känslan av exlusivitet" som jag tyckt funnits över sidan.

(Jag stör mig lika mycket på annonssidorna som förr var Underbara här på buke när de sköttes av Gunnar men tyvärr numera är aldeles för små, man kan inte göra mellanrum mellan raderna för att skapa luft och det är även bland dom lreklam mitt i allt, så att jag de första månaden trodde att annonserna slutade vid reklamen innan jag insåg att de fortsatte.)

Medlemsantalet på denna sajt indikerar nog Gunnars förträfflighet med att gjort ett bra jobb. :bow: men det tål att sägas igen, Tack Gunnar för Buke.

Sedan gällande annonserna, nu när det nämndes, ngt som jag ff saknar efter ett antal år med nya annonsmakaren (i brist på annat ord). Är när jag sökte på mitt län så kom annonserna upp i ordningen sista inlagda först, oberoende på underrubrik. Jag kunde på så sätt skumma igenom alla annonser (alltid hittade jag ngt fint). Nu måste jag gå in på varje underrubrik och kolla och de är ju en del. Vilket jag då inte orkar. Ngn annan som saknar detta?

Liknande trådar

• Artikel Artikel
Bukefalosnyheter När det nu är 28 år sedan den här sidan startade kan väl det senaste året sammanfattas med att inte så mycket hänt eller förändrats på...
Svar
4
· Visningar
2 554
Senast: Tilly_85
·
R
Tjatter Hej! 🌺 Jag är ny här på bukefalos, så ville bara presentera mig. ☺️ Av privata skäl så kan jag inte skriva nåt som kan avslöja vem jag...
2 3
Svar
58
· Visningar
2 913
Senast: Raderad medlem 149639
·
  • Artikel Artikel
Bukefalosnyheter Det har gått ytterligare ett år sedan den här sidan startades 14 maj 1996. Under året har jag väntat på att genomföra en större...
Svar
0
· Visningar
4 944
Senast: Gunnar
·
Kropp & Själ Någon mer här som har haft eller har det? https://www.1177.se/Dalarna/sjukdomar--besvar/konsorgan/besvar-vid-sex/vaginism/ Hur...
Svar
3
· Visningar
738

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

• Tvättstugedrama
Tillbaka