Bukefalos

Lämna synpunkter, fråga, klaga, tipsa och hjälp andra användare med sådant som har med Bukefalos att göra. Även nyheter om Bukefalos. Huvudmoderator: Gunnar

Filtrera med prefix:

Bukefalos Kan det komma sig att bannade användare, fortfarande kan vara kvar under nya/gamla nick :confused:
2 3
Svar
43
· Visningar
4 089
Senast: Mysaan
·
Svar
4
· Visningar
1 128
Senast: Ragatan
·
A
  • Låst
Bukefalos varför vissa här alltid måste vara så otrevliga? Känns ibland som vissa bara är ute efter att göra folk besvikna och även ibland...
5 6 7
Svar
123
· Visningar
9 329
Senast: Gry
·
Bukefalos Är det bara jag som tycker är det är lite väl för många (onödiga) nålade trådar i vissa forum?.
Svar
16
· Visningar
1 354
Senast: ullo
·
O
Bukefalos Hej använde triangeln för första gången nu under förmiddagen, när jag sedan ville titta igen på tråden får jag upp: du har inte...
Svar
2
· Visningar
903
Senast: Oops
·
Bukefalos Jag är så djävla trött på alla oseriösa trådar och inlägg skapade av bannade "medlemmar"!! Orkar inte ens kommentera deras skit! Kan...
Svar
8
· Visningar
1 218
Senast: shady
·
Bukefalos Har sett att vissa medlemmar...inte verkar vara medlemmar på listan utan det står ett "namn" i svart och sen n/a...har jag för mig...
Svar
2
· Visningar
865
Senast: Piraja
·
Bukefalos Har sökt, men hittar bara förkortningen överallt men inte vad det betyder.
Svar
5
· Visningar
3 988
·
Bukefalos Då menar jag: om man nu råkat göra dubbla inlägg...Inte dubbelt att man lägger det i olika forum, utan samma inlägg ca 2-3 ggr i rad för...
Svar
2
· Visningar
854
Senast: Gunnar
·
F
Bukefalos Jag är nyfiken på vad som krävs för att bli moderator? Jag har tidigare varit delägare och moderator på ett annat forum, och jag ska...
Svar
1
· Visningar
1 098
·
L
Bukefalos Varför kan jag inte se en länk eller en hänvisning till chatten när jag väl är inne på Buke? Jag må vara blind, men fixa mina glasögon...
Svar
1
· Visningar
782
·
Bukefalos Är det ålders rekomendationer eller åldersgränser på U ÄU och S?
Svar
17
· Visningar
1 210
Senast: Chima
·
W
  • Låst
Bukefalos Kan du kolla upp ip på användaren JWNÖRD och bekräfta för Sorbe, Jfrelin, Mysko och alla andra som anklagar mig för att vara denne och...
Svar
11
· Visningar
1 234
·
O
Bukefalos Visst jag håller på att bli åtminstonde äldre men har jag blivit helt blind??? Läst om att skapa omröstningstråd på "hjälpen" men ser...
Svar
2
· Visningar
767
Senast: Oops
·
Bukefalos jag kan inte få med några smilysar, inte lägga in nån bild, inte göra någonting! vad är det för fel?
Svar
16
· Visningar
1 021
Senast: marieka
·
M
Bukefalos Jag gjorde igårkväll en tråd i gnägg-forumet om en hårdocksfest som är i Gbg samtidigt som det är Gbg Horse show. Jag gjorde den...
Svar
15
· Visningar
1 352
R
Bukefalos Jag är kanske helt trög men jag har inte fattat hur man citerar. Jag vet att det finns en gammal tråd om detta men dels fattade jag inte...
Svar
7
· Visningar
1 073
Senast: ullo
·
Bukefalos Jag vet inte hur länge det varit så... men när jag kikade igenom mina pm, så såg jag att gränsen höjts till 150 pm tillåtna, i stället...
Svar
10
· Visningar
920
Senast: ainasoja
·
O
Bukefalos Hur skapar man snygga länkar? Alltså sådana länkar där det i inlägget bara står en kort text och inte hela URLen? Jag såg ett tips om...
Svar
3
· Visningar
978
·
Bukefalos I mitt tycke borde de vara det, för om de ska ha rätt att radera inlägg mm, så borde de inte själva skriva i den tråden och ha...
Svar
2
· Visningar
931
Senast: pernilla_s
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

• Tvättstugedrama