Sv: Hur

Idasagare skrev:
Vissa personer har ju flera nick av olika anledningar så egentligen är det inte så konstigt om man använder ett annat om man blir avstängd.

Fast grejen är ju att man ofta fortsätter på samma vis som under det avstängda nicket - alltså är lika oförskämd som tidigare eller vad det nu var man blev avstängd för. Och det tycker iaf jag inte är okej.

Sv: Hur

Mysaan skrev:
Men det är ju en person bakom tangenterna och inte sitter man väl och hittar på saker om sig själv? Eller är man typ 2-3 olika personligheter menar du?

Nej... men det är väldigt många som har flera nick på forum, detta och andra. och ja det är väldigt vanligt att man hittar på om sej själv. Ibland rena fantasier och ibland lever man ut det man inte vågar i skolan. Tjejer som inte vågar protestera eller snacka högt i klassen/ridskolan/klubben kan föra diskussioner på t.ex Buke där de testar gränserna. :idea:

Personligen klarar jag inte av flera inlogg.. ännu mindre att hålla isär dem eftersom jag liksom Snuffsan känner att Idasagare är jag.. :angel:

Däremot möter jag dagligen ungdomar som hanterar det både snyggt och självklart. Det är inte olika personligheter det handlar om utan att man bemöter olika. Snurrigt? Ja.. :angel:

Liknande trådar

Bukefalos Jag tror detta passar bäst under Bukefalos men annars får moderator gärna flytta den eller ta bort om det på något sätt skulle vara...
Svar
5
· Visningar
494
Senast: Shaggy
·
Bukefalos Undrar om bukefalos forum har samarbete med mobiltillverkare? 😁 Sen några veckor tillbaka (tyvärr lite oklart när) så är knapparna för...
Svar
9
· Visningar
482
Senast: Krålus
·
Tjatter Vad är de bästa tips som du har fått från Bukefalos? Mina är hårolja och deodorant under brösten.
Svar
17
· Visningar
774
Senast: kolblakkur
·
Fritid Kära, allvetande bukefalos. Är det någon som vet om man kan köpa silikon för att sätta på kläder för bättre grepp? Har några gamla...
Svar
4
· Visningar
257
Senast: MCP
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

• Tvättstugedrama