Bukefalos

Lämna synpunkter, fråga, klaga, tipsa och hjälp andra användare med sådant som har med Bukefalos att göra. Även nyheter om Bukefalos. Huvudmoderator: Gunnar

Filtrera med prefix:

R
Bukefalos Jag har funderat på en sak.... Om vi säger att en moderator på forumet gnägg ser en felaktig tråd på t ex äldre ungdom, får den...
Svar
1
· Visningar
759
Senast: Gunnar
·
C
Bukefalos Sammanfoga Trådarna? Det finns säkert fler... http://www.bukefalos.com/f/showthread.php?t=649144...
Svar
4
· Visningar
1 004
Senast: CarolaLind
·
B
Bukefalos Hur tar man bort ett inlägg/tråd som man har skapat!? kram
Svar
3
· Visningar
914
Senast: mandalaki
·
P
Bukefalos Kan man inte fixa så att det ser likadant ut i den rutan där man skriver ett inlägg, som det sedan blir i forumet? Nu blir det ju olika...
Svar
4
· Visningar
913
Senast: Ragatan
·
P
Bukefalos Jag skulle gärna se att det är på bukefalos fans ett efterlysningsforum. Det finns ju många människor som man mött genom åren på tex...
Svar
9
· Visningar
1 309
Senast: carinah
·
Bukefalos Men vet inte hur man förminskar bilden till önskad storlek. :angel: Kan nån hjälpa mig att förminska min bild till rätt storlek? Jag...
Svar
14
· Visningar
965
Bukefalos Det är ju förbjudet att diskutera en enskild person här. Men finns det något sätt att komma runt det? Om man t ex vill veta mer om en...
Svar
5
· Visningar
1 078
Senast: mandalaki
·
E
Bukefalos Såg idag att i länkremsan längst upp på buke-fönstret att bukefalos länkar till en hemsida som heter anabola.nu. :crazy: En sak jag...
Svar
4
· Visningar
918
Senast: emelit
·
Bukefalos Vad menas det när nån medlem skriver *raderat* i sitt inlägg? (hittar inget svar när jag söker)
Svar
3
· Visningar
749
Senast: ullo
·
B
Bukefalos Jag har en fråga som ni säkert inte kommer svara på men ändå;) : Tjänar ni pengar på att vara moderatorer?? Omväxlande jobb att sitta...
Svar
6
· Visningar
1 048
Senast: Lobelia
·
R
Bukefalos om man har blivit flyttat till fel forum, kan man flytta tråden rätt. Någon flyttade min tråd till äldre ungdom men jag är 39år. Men...
Svar
4
· Visningar
809
Senast: Rockport
·
Bukefalos Hur många medlemmar finns det här egentligen?
Svar
2
· Visningar
771
Senast: Gilette
·
L
Bukefalos Hur lägger man in bilderna?? Har funderat på det länge och försökt komma på hur, Men det har tyvär inte gett resultat...:confused:
Svar
3
· Visningar
785
Senast: mysko
·
Bukefalos Jag har definitivt lärt mig något nytt idag som kommer att hjälpa mig att spara tid framöver...:angel: Högst upp på varje tråd...
Svar
10
· Visningar
921
Senast: reykurboy
·
Bukefalos Nu idag har Buke segat hela tiden. Många gånger går det inte att öppna sidor och vissa gånger kommer det upp ett meddelande om att...
2
Svar
27
· Visningar
1 802
Bukefalos När jag kollar på mina startade trådar så finns det trådar kvar sen jag startade min buke kring jul 04. Men däremot inte trådar som jag...
Svar
2
· Visningar
712
Senast: bollen__
·
O
Bukefalos Jag skriver inte så mycke på Buke men mellan varven läser jag en del. Och en sak som förvånat mej är vad vissa moderatorer skriver i...
2 3 4
Svar
65
· Visningar
5 769
Senast: Gnist
·
Bukefalos Ahhhhhhhh,,,,,,,,,,,jag blir tokig.........................! Varför loggas man/jag ut när jag skriver en tråd eller inlägg som är...
Svar
11
· Visningar
1 347
Senast: Silverstol
·
M
Bukefalos Hej! Finns det nåt sätt att markera trådar som "mina favoriter" så att man direkt hittar dom? Ibland skrivs det så mycket i ett forum...
Svar
4
· Visningar
761
Senast: Luff
·
Bukefalos Kan man radera en tråd som man själv har startat om man tycker t ex att den har spårat ur eller ngt liknande? Isåfall hur gör man?
Svar
2
· Visningar
815
Senast: Gilette
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

• Tvättstugedrama