Bukefalos

Lämna synpunkter, fråga, klaga, tipsa och hjälp andra användare med sådant som har med Bukefalos att göra. Även nyheter om Bukefalos. Huvudmoderator: Gunnar

Filtrera med prefix:

Bukefalos Får man en förklaring varför vissa trådar försvinner? Jag har skrivit två trådar som jag VET har försvunnit och jag har inte fått någon...
Svar
8
· Visningar
1 014
Senast: mysko
·
B
  • Låst
Bukefalos låsta IP-adresser, kommer dessa att låsas upp igen Gunnar? Bara en stilla undran.
2
Svar
28
· Visningar
2 721
Senast: LenaH
·
Bukefalos Hallo jag fattar inte vad man menar med knapplån? :crazy: Vad betyder dt?
Svar
10
· Visningar
1 148
Senast: Sorbe
·
M
Bukefalos Hade det inte varit lättare om varje användare hade ett eget album åtkomligt under kontrollpanelen istället? Mer användarvänligt så att...
Svar
3
· Visningar
854
Bukefalos Vet inte om det är rätt forum, men jag chansar... Hur gör man för att lägga in en avatar på buke? Okej, jag är oteknisk!!:D
Svar
2
· Visningar
866
L
Bukefalos det vore bra om man kunde höra ett lite ljud när man får ett nytt PM .... eller? Och sen så undrar jag vad den där pricken betyder...
Svar
5
· Visningar
1 018
Senast: Back in Black
·
Bukefalos Är det bara jag som är blind eller var har sökfunktionen tagit vägen????
2
Svar
22
· Visningar
2 381
·
R
Bukefalos Går det att fixa? Någon som ler lite mer... Diskret än denna: :) Det ser så väldigt glad ut.
2
Svar
22
· Visningar
2 939
Senast: Mount Never Rest
·
Bukefalos :bow: :bow: :bow: Tusen tack Gunnar
Svar
5
· Visningar
975
Senast: Miao
·
U
Bukefalos Vill bara göra Gunnar uppmärksam på att forumet inte uppdateras när man varit inne och läst en tråd och sen trycker sig tillbaka till...
Svar
6
· Visningar
946
Senast: Gunnar
·
C
Bukefalos Vill vara ventilera lite. Har upptäckt en användare på andra forum här på Buke som uppenbart skriver saker som inte är sant, i...
2
Svar
23
· Visningar
2 461
Senast: Gunnar
·
Bukefalos Lite löjlig kanske..men iaf.. vad betyder knapplån?? :confused: Ser det här och där i trådar men har ännu inte lyckats fatta vad det...
Svar
2
· Visningar
965
Senast: miniea
·
A
Bukefalos Varför blir jag utloggad när man skriver inlägg som tar lite tid. Har flera gånger blivit utloggad under tiden som jag skriver inlägg...
Svar
2
· Visningar
3 734
Senast: Mount Never Rest
·
Bukefalos Jag hittade inte hans mail..så jag klickade på hans namn i ett inlägg...sen skickade jag. Fast mailet kom tillbaka. Adressen fanns inte...
Svar
5
· Visningar
981
·
Bukefalos Hur sjutton gör man om man vill radera ett av sina inlägg???
Svar
8
· Visningar
1 110
·
Bukefalos Spelar ingen roll vilket forum jag går in på i buke nu, så syns Inte vilka som är inne på just det forumet.. Vad har hänt???
Svar
9
· Visningar
1 069
Senast: Rea
·
Bukefalos Snälla kan vi inte få tillbaka länken till sina egna inlägg som låg under länken till privatmeddelande. Är helt värdelöst utan den. Var...
Svar
14
· Visningar
1 060
Senast: palle
·
Bukefalos Kommer ihåg att jag gjorde en tråd med anledning av min pappas bilolycka i somras. Nu när jag söker efter den hittar jag inte på den, är...
Svar
3
· Visningar
934
Senast: domino
·
B
Bukefalos Vill bara skapa en tråd för att tacka Gunnar för allt arbete han gör för att hålla Bukefalos uppe och tillgängligt för alla. Tack så...
2
Svar
24
· Visningar
1 802
Senast: AnnaKarinA
·
C
Bukefalos Nån mer som upplever detta? Det är INTE min dator som är problemet (som vissa här inne vill få det till), för jag har nu bytt dator...
7 8 9
Svar
164
· Visningar
10 136
Senast: JustME83
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar