Bukefalos

Lämna synpunkter, fråga, klaga, tipsa och hjälp andra användare med sådant som har med Bukefalos att göra. Även nyheter om Bukefalos. Huvudmoderator: Gunnar

Filtrera med prefix:

R
Bukefalos Det skulle kunna finnas en sådan funktion också? Så man ser vilka forumanvändare som är vad, utan att klicka på personens presentation...
Svar
9
· Visningar
1 252
Senast: Revontuli
·
Bukefalos varför måste man ha tio tecken? det är otroligt irriterande. (vet förövrigt inte om tråden ligger rätt eller om det redan finns en...
Svar
3
· Visningar
900
Bukefalos Så vad tycker ni om de nya reglerna för foderforumet? Jag blev själv förvånad över att man inte får fråga om foderstater för...
2
Svar
24
· Visningar
2 144
Senast: diabla
·
  • Artikel Artikel
Bukefalosnyheter För att kunna skapa trådar och skriva inlägg måste man följa instruktioner i ett bekräftelsemail som skickas efter att man skapat ett...
Svar
8
· Visningar
1 355
Senast: palle
·
Bukefalos Vill bara få klarhet i vad som gäller. 1*Egna bilder som ligger på egen sida - ok? 2*Proffsbilder man köpt och som stämpeln är...
Svar
14
· Visningar
1 592
Senast: cissiny
·
C
Bukefalos ...men om man går in på en del av forumet, där det är mer än en person som är inne... Och så går man ner och kollar längst ner, på...
Svar
10
· Visningar
1 086
Senast: corona
·
R
Bukefalos Jag har suttit jätte länge och funderat över hur man ska göra där man ska presentera sig själv. Där man fyller i på övrigt. Hur ska man...
Svar
4
· Visningar
804
Senast: Luff
·
O
Bukefalos Ibland förstår jag inte varför vissa trådar och inlägg tas bort. Jo jag HAR läst forumreglena och inser att vissa gränser måste göras...
Svar
5
· Visningar
993
Senast: Orzon
·
C
Bukefalos Satt och pratade med en bukefalist och kom in på det här med titlarna man har på bukefalist - "flygare", "kastare" och allt det där. Det...
2 3
Svar
48
· Visningar
4 106
Senast: gul_zebra
·
G
Bukefalos Kan man lägga in samma/ liknande tråd under flera forum? Vill gärna ha några snabba svar :)
Svar
3
· Visningar
895
Senast: Giraff
·
A
Bukefalos Hej, Jag måste bara fråga hur man gör ett nytt inlägg ? hehe, har suttit här nu en stund och förstår fortfarande inte:smirk: Jag...
Svar
3
· Visningar
882
Senast: corona
·
F
Bukefalos Är det inte meningen att man ska hålla sig inom dem? Det börjar krylla av 15-åringar på ÄU. Vill ogärna hoppa över till Senior eftersom...
Svar
9
· Visningar
1 063
Senast: ZätaHå
·
  • Artikel Artikel
Bukefalosnyheter ... och god fortsättning på det nya året! Titta gärna in och betygsätt några bilder i Hästgalleriet. Jag kommer de närmsta dagarna...
Svar
8
· Visningar
2 284
Senast: Nafayette
·
L
Bukefalos Om jag vill radera en tråd, om det råkade sätta in den två gånger. Vart trycker jag då ?
Svar
3
· Visningar
773
Senast: Ragatan
·
  • Artikel Artikel
Bukefalosnyheter Jag vill precis som förra året och åren innan passa på att önska alla användare av Bukefalos en God Jul! Jag hoppas ni kommer ha...
2
Svar
30
· Visningar
4 080
Senast: Lydia
·
Bukefalos Då jag inte vt vad de kallas kan jag inte heller hitta det jag letar fter i forumet... :smirk: jo, jag undrar vilka betäckningar man...
Svar
4
· Visningar
17 855
Senast: miniea
·
Bukefalos Två av de tre nya trådar jag har starta har försvunnit, inte flyttats utan försvunnit. Varför? Johanna
Svar
2
· Visningar
976
Senast: Gunnar
·
Bukefalos Ordentlig som man är så har jag sparat det första svarsmailet jag fick från Buke där det bl.a. står vilket lösenord man har...
Svar
3
· Visningar
855
Senast: palle
·
E
Bukefalos Hejsan. Jag undrar vad de är som står under sitt användar namn?? på mig så står de "Kravlare" på andra står de "Hoppare" osv. Hur ändrar...
Svar
3
· Visningar
893
Senast: mysko
·
I
Bukefalos Nu vill jag ha tips: vad ska jag läsa på Bukefalos? Vad är bäst??? Tipsa mig!!! Idag är min första dag på Bukefalos! tjohooo! och nu...
Svar
6
· Visningar
1 036
Senast: something
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

• Tvättstugedrama