Bukefalos

Lämna synpunkter, fråga, klaga, tipsa och hjälp andra användare med sådant som har med Bukefalos att göra. Även nyheter om Bukefalos. Huvudmoderator: Gunnar

Filtrera med prefix:

C
Bukefalos Hur gick det med de planerna? Det är trist att alla sådana intressanta diskussioner läggs på barock för det är många som missar det...
Svar
16
· Visningar
1 262
Q
Bukefalos Inatt har flera trådar försvunnit (har sett på ÄU). T.ex. http://www.bukefalos.com/f/showthread.php?t=620719 Och även dess...
Svar
6
· Visningar
1 017
Senast: quila
·
R
Bukefalos Går det inte att ha nånmer? Varför? Onödigt att ta bort en funkiton som många tycker är rolig. Jag vet ju nu inte era grunder till...
Svar
18
· Visningar
1 504
Senast: Revontuli
·
Bukefalos Kan inte vi också ha lite julstämning här inne med smileys med tomteluvor och text med snö på :) Precis som här: www.sweclockers.se
Svar
2
· Visningar
1 051
Senast: Olius
·
B
Bukefalos :confused: Jag försöker hitta någonstans där jag kan komma in i mitt galleri/fotoalbum. Jag blir tokig! Jag hittar ingenting sedan...
Svar
4
· Visningar
916
Senast: Matiz
·
A
Bukefalos kan man ta bort sitt medlemmsskapom man kan hur gör man:confused:
Svar
2
· Visningar
1 010
Senast: Boj
·
C
Bukefalos Skrev ett inlägg igår där jag frågade om det var fler som hade bloggar och isåfall länkar till deras bloggar... men den tråden verkar...
Svar
13
· Visningar
1 160
Senast: twinstar
·
S
Bukefalos Har inte lyckats klura ut varför vissa användare har olika färger? Blått eller grön. Trodde att de berodde på att om de var...
Svar
3
· Visningar
1 065
Senast: nexxa
·
Bukefalos Hey, det var ju där igår? Gunnar vad har HÄÄÄÄNT!!!!!!!! Tusan också det är ju ett av de få forum som man faktiskt läser! /KT 2
Svar
20
· Visningar
1 882
Senast: Gunnar
·
T
Bukefalos Bukefalos går otroligt trögt, alla andra webbsidor jag testat går lika snabbt som vanligt. är det något trassel med servern eller ligger...
Svar
3
· Visningar
800
Senast: avslutat medlemskap
·
J
Bukefalos Hej Jag är ny här men snabbt beroende, skulle aldrig skaffat bredband... Vad betyder det när någon bara skrivit "tio tecken"? /Jen
Svar
3
· Visningar
884
Senast: Texaz
·
T
Bukefalos Har fått veta att man inte blir förvarnad innan man bannas? Varför är det så? Då är det ju svårt att veta var gränsen går, liksom. Kan...
Svar
16
· Visningar
1 320
Senast: Gunnar
·
G
Bukefalos Har en undran ang ovanstående forum.. Nåt verkar ha hänt på detta forum, jag får inte fram inlägg nyare än någon gång i mitten av...
Svar
3
· Visningar
864
Senast: Girlie_68
·
Bukefalos Ok detta är kanske dagens I-landsproblem med jag undrar om det inte går att fixa så att användare som inte varit aktiva på ett tag tex 3...
Svar
3
· Visningar
996
Senast: Luff
·
K
Bukefalos Hej! Hur gör man när man vill avsluta sitt medlemskap här på bukefalos?
Svar
4
· Visningar
1 332
Senast: jaca
·
Bukefalos Undrar varför min url till videoclippet wicked christmaslights har försvunnit? Det var ju roligt och andra som gjort liknande...
Svar
3
· Visningar
1 006
Senast: KungTulle
·
L
Bukefalos Är det bara jag som inte längre kommer åt knappen i nederkant som länkar till forumets förstasida, efter att man gjort ett nytt inlägg...
Svar
9
· Visningar
987
Senast: Lejonflickan
·
N
  • Låst
Bukefalos Nu vill vi veta hur länge hon ska vara avstängd. Kommer hon att komma tillbaka?:) 2
Svar
24
· Visningar
2 429
Senast: Cinta
·
Bukefalos Hur lägger man ut sina hästbilder här på bukefalos? har inte riktigt lyckats lista ut hur man gör.
Svar
2
· Visningar
723
Senast: LillaMy84
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Tillbaka