Bukefalos

Lämna synpunkter, fråga, klaga, tipsa och hjälp andra användare med sådant som har med Bukefalos att göra. Även nyheter om Bukefalos. Huvudmoderator: Gunnar

Filtrera med prefix:

T
Bukefalos Har fått veta att man inte blir förvarnad innan man bannas? Varför är det så? Då är det ju svårt att veta var gränsen går, liksom. Kan...
Svar
16
· Visningar
1 317
Senast: Gunnar
·
G
Bukefalos Har en undran ang ovanstående forum.. Nåt verkar ha hänt på detta forum, jag får inte fram inlägg nyare än någon gång i mitten av...
Svar
3
· Visningar
863
Senast: Girlie_68
·
Bukefalos Ok detta är kanske dagens I-landsproblem med jag undrar om det inte går att fixa så att användare som inte varit aktiva på ett tag tex 3...
Svar
3
· Visningar
994
Senast: Luff
·
K
Bukefalos Hej! Hur gör man när man vill avsluta sitt medlemskap här på bukefalos?
Svar
4
· Visningar
1 331
Senast: jaca
·
Bukefalos Undrar varför min url till videoclippet wicked christmaslights har försvunnit? Det var ju roligt och andra som gjort liknande...
Svar
3
· Visningar
1 005
Senast: KungTulle
·
L
Bukefalos Är det bara jag som inte längre kommer åt knappen i nederkant som länkar till forumets förstasida, efter att man gjort ett nytt inlägg...
Svar
9
· Visningar
985
Senast: Lejonflickan
·
N
  • Låst
Bukefalos Nu vill vi veta hur länge hon ska vara avstängd. Kommer hon att komma tillbaka?:)
2
Svar
24
· Visningar
2 424
Senast: Cinta
·
Bukefalos Hur lägger man ut sina hästbilder här på bukefalos? har inte riktigt lyckats lista ut hur man gör.
Svar
2
· Visningar
719
Senast: LillaMy84
·
Bukefalos Flyttningen av Foder innebär att man inte kan komma dit via snabblisten PL
2
Svar
25
· Visningar
1 807
Senast: lundborg
·
Bukefalos Skulle som vanligt in o kolla diskussionerna på barockforumet, men de är borta?!
Svar
2
· Visningar
759
Senast: via
·
Bukefalos Förr kunde man ju skriva in en länk, och sen med hjälp av hyperlänken (jordgloben) få länken till en text istället (för att t ex...
Svar
2
· Visningar
1 014
Senast: Russis
·
Bukefalos Hur många tecken får man skriva i ett inlägg/pm innan det är för många??? Jag satt och skrev ett pm nu, och när jag skulle skicka fick...
Svar
9
· Visningar
1 206
Senast: Prosit
·
S
Bukefalos Vad är egentligen gruppmedlemskap som står i profilen?
Svar
5
· Visningar
820
Senast: Svíþjóð
·
C
Bukefalos Först: stort tack till Gunnar som skapat ett sånt kanonforum! Bra jobbat! Jag skulle dock bli ÄNNU mer nöjd med bukefalos om forumet...
2
Svar
27
· Visningar
1 944
Senast: nilema
·
Bukefalos Varför tog min tråd bort ??? Stod väl inget dumt / elakt i den ... ? Möjligtvis att den låg i fel forum, men kan ni bara plocka bort...
Svar
7
· Visningar
1 195
Senast: Palle_yoo
·
R
Bukefalos Varför står det att den del användare är gäster?? Är det för att det inte använt sitt namn på länge eller har de valt att bli bort-tagna??
Svar
3
· Visningar
787
Senast: Smulu
·
Bukefalos Det här är så konstigt, när jag skapade ett inlägg kom inte det upp på Nya inlägg-bilden. Svarar jag på inlägg - samma sak. Svarar jag...
Svar
5
· Visningar
813
Senast: Trissa
·
M
  • Låst
Bukefalos Hur gör man om man vill lägga till en bild i ett meddelande??? Alltså ett kort menar jag.
Svar
2
· Visningar
848
Senast: Cheeserica
·
Bukefalos Sidan kan ej visas.... det är tredje dagen jag har problem med Buke på kvällstid. Det var jättebra direkt efter uppdateringen, men nu är...
Svar
4
· Visningar
871
Senast: mandalaki
·
F
Bukefalos Kanske är fle forum att at detta i. Men hittade ingen annanstans o fråga i. Hur lägger man ut en annons här på bukefalos ?? Hittar...
Svar
5
· Visningar
991
Senast: Mynta2
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

• Tvättstugedrama