Bukefalos

Lämna synpunkter, fråga, klaga, tipsa och hjälp andra användare med sådant som har med Bukefalos att göra. Även nyheter om Bukefalos. Huvudmoderator: Gunnar

Filtrera med prefix:

H
Bukefalos Ja, kan man se de xakta antalet skrivna trådar & medelanden man har skrivit så man vet hur "nära" man är nästa (ex. springare) ?!
Svar
2
· Visningar
819
Senast: H0N3Y
·
Bukefalos Vad menas med *knapplån* som vissa skriver i inledningen av sina inlägg..? :crazy: Är relativt ny här på buke och inte helt...
Svar
8
· Visningar
966
Senast: flugskit
·
M
Bukefalos Finns funktionen att sy ihop trådar här? Isf är det en bra funktion för att avluta den ena av två korspostade trådar. Ex: den HÄR...
Svar
5
· Visningar
826
Senast: Mark
·
M
Bukefalos Tjena! Hur skulle det vara om man längst ner på varje sida kunde klicka sig tillbaka till det forum där man började. Precis som det...
Svar
2
· Visningar
828
Senast: Mark
·
Bukefalos Mitt buke strular. gör erat det? :crazy: :confused:
Svar
10
· Visningar
1 512
Senast: shady
·
S
Bukefalos Nån annan som tycker att man loggas ut för fort? Medan jag sitter och skriver svar i trådar eller på pm så hinner jag allt som oftast...
Svar
13
· Visningar
1 191
Senast: Stolermeyer
·
C
Bukefalos Jag undrar, får man inget PM när en moderator tar bort ens tråd? Jag skrev en tråd idag som nu bara är puts väck, och det vore roligt om...
Svar
2
· Visningar
843
Senast: CeciliaW
·
Bukefalos Varför får jag inga mail längre på dom trådar jag prenumrerar på?
Svar
10
· Visningar
929
Senast: palle
·
C
Bukefalos Hur gick det med de planerna? Det är trist att alla sådana intressanta diskussioner läggs på barock för det är många som missar det...
Svar
16
· Visningar
1 259
Q
Bukefalos Inatt har flera trådar försvunnit (har sett på ÄU). T.ex. http://www.bukefalos.com/f/showthread.php?t=620719 Och även dess...
Svar
6
· Visningar
1 016
Senast: quila
·
R
Bukefalos Går det inte att ha nånmer? Varför? Onödigt att ta bort en funkiton som många tycker är rolig. Jag vet ju nu inte era grunder till...
Svar
18
· Visningar
1 490
Senast: Revontuli
·
Bukefalos Kan inte vi också ha lite julstämning här inne med smileys med tomteluvor och text med snö på :) Precis som här: www.sweclockers.se
Svar
2
· Visningar
1 043
Senast: Olius
·
B
Bukefalos :confused: Jag försöker hitta någonstans där jag kan komma in i mitt galleri/fotoalbum. Jag blir tokig! Jag hittar ingenting sedan...
Svar
4
· Visningar
914
Senast: Matiz
·
A
Bukefalos kan man ta bort sitt medlemmsskapom man kan hur gör man:confused:
Svar
2
· Visningar
1 008
Senast: Boj
·
C
Bukefalos Skrev ett inlägg igår där jag frågade om det var fler som hade bloggar och isåfall länkar till deras bloggar... men den tråden verkar...
Svar
13
· Visningar
1 159
Senast: twinstar
·
S
Bukefalos Har inte lyckats klura ut varför vissa användare har olika färger? Blått eller grön. Trodde att de berodde på att om de var...
Svar
3
· Visningar
1 059
Senast: nexxa
·
Bukefalos Hey, det var ju där igår? Gunnar vad har HÄÄÄÄNT!!!!!!!! Tusan också det är ju ett av de få forum som man faktiskt läser! /KT
2
Svar
20
· Visningar
1 880
Senast: Gunnar
·
T
Bukefalos Bukefalos går otroligt trögt, alla andra webbsidor jag testat går lika snabbt som vanligt. är det något trassel med servern eller ligger...
Svar
3
· Visningar
795
Senast: avslutat medlemskap
·
J
Bukefalos Hej Jag är ny här men snabbt beroende, skulle aldrig skaffat bredband... Vad betyder det när någon bara skrivit "tio tecken"? /Jen
Svar
3
· Visningar
881
Senast: Texaz
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

• Akvarietråden V
  • Promenadskor vinter
  • Uppdateringstråd 30