Bukefalos

Lämna synpunkter, fråga, klaga, tipsa och hjälp andra användare med sådant som har med Bukefalos att göra. Även nyheter om Bukefalos. Huvudmoderator: Gunnar

Filtrera med prefix:

Bukefalos Att det inte går att "hitta alla inlägg från.." varken sig själv eller ngn annan användare, är detta något som försvunnit permanent...
Svar
3
· Visningar
828
Senast: Julle
·
W
Bukefalos Har skaffat ny användare men när jag loggar in får jag inte gå in i chatten eller posta någon tråd eller nånting :( varför är det så...
Svar
19
· Visningar
1 385
Senast: Gunnar
·
  • Låst
Bukefalos knappen är borta?? Eller är den flyttad?? :eek: Hur ska jag klara mig utan den? :crazy:
Svar
4
· Visningar
1 006
·
M
Bukefalos Jag tycker det var tillräckligt irriterande INNAN när man var tvungen att vänta 30 sek mellan sökningarna (VARFÖR...?), men nu har det...
Svar
4
· Visningar
817
Senast: moonlightgarden
·
C
Bukefalos Apropå segt-tråden. Just nu kan jag inte öppna någon tråd, det står och tuggar i flera minuter. Forumen går att öppna men inte trådarna...
Svar
8
· Visningar
901
Senast: Prakas
·
L
Bukefalos och jag skall inte fråga varför ni ville stoppa tråden "Godnatt mr Tom" på Barn Men jag vill gärna veta varför man tar bort hela...
Svar
10
· Visningar
1 411
·
P
Bukefalos Kan man göra det och isåfall hur?
Svar
2
· Visningar
1 001
Senast: Haukur
·
Bukefalos Har funderat ett tag nu på om det är olagligt eller ej att spara bilder man hittar på nätet, om man bara har dem för att titta på...
Svar
2
· Visningar
977
Senast: jos
·
Bukefalos Hej.. jag tycker det vore jätteroligt om man kunde förstora sin avatarbild och andras om kan klickar på den..som de oftast är i andra...
Svar
8
· Visningar
1 074
Senast: Rumpnissen
·
G
  • Låst
Bukefalos Ja, det är Narcissa som skriver nu men jag var INTE Morsmordre. Det var min kusin som är här på besök. Hon bor inte ens i Sverige. Hur...
4 5 6
Svar
102
· Visningar
10 787
·
Bukefalos Jag undrar varför det är så förbjudet att prata om e-auktioner här? Vid många tillfällen har trådar om t ex den stora svenska...
Svar
10
· Visningar
1 138
Senast: Silverstol
·
C
Bukefalos Det finns ju enormt många trådar på Senior, Äldre ungdom och även på ungdom som handlar om sex. Samtidigt finns det många...
2 3
Svar
43
· Visningar
4 277
Senast: wishmistress
·
C
Bukefalos I tråden Ibland blir jag så ARG.. så skriver mandalaki, som är moderator, att hon ibland irriteras över att folk inte förrstår varför...
2
Svar
28
· Visningar
2 235
·
S
Bukefalos kostar det något att vara medlem i bukefalos? :confused:
Svar
2
· Visningar
790
Senast: snell_hest
·
P
Bukefalos Hur gör man ett citat ???:confused: Dvs om jag vill svara på någons tråd och markera en viss text. Hoppas att någon förstod frågan...
Svar
10
· Visningar
1 258
Senast: moonlightgarden
·
Bukefalos Eftersom det är så mycket frågor gällande olika sadelmärken, passform m.m. så har jag på förslag om att ordna en nålad sadeltråd..Vad...
Svar
6
· Visningar
998
·
M
Bukefalos VART avslutar man medlemskapet?
Svar
12
· Visningar
1 990
·
Bukefalos Är det några problem? För vissa kommer inte ens in på www.bukefalos.com . Jag kom inte in någon natt å den klagade på att jag inte hade...
Svar
16
· Visningar
1 146
·
M
Bukefalos Varför har vi ÄU och SENIOR??? Jag trodde det var för att vi skulle kunna hålla oss till ETT forum. Men lånar man en tråd från den...
Svar
11
· Visningar
1 217
Senast: Modig_Korn
·
Bukefalos Var rätt förstjust i de nostalgiska hästbilderna som fanns här på buke innan sista omläggningen. Nu hittar jag dom ingenstans, bara...
Svar
5
· Visningar
1 111
Senast: KungTulle
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

• Tvättstugedrama