Bukefalos

Lämna synpunkter, fråga, klaga, tipsa och hjälp andra användare med sådant som har med Bukefalos att göra. Även nyheter om Bukefalos. Huvudmoderator: Gunnar

Filtrera med prefix:

T
Bukefalos .. vad fan händer? det går ju inte att navigera för fem öre. uppdatera gärna, men nerdatera känns lätt onödigt. :crazy:
Svar
17
· Visningar
1 136
Senast: Tiggertjejen
·
Bukefalos Om man haft någon på ignorera listan men löst sina olikheter civiliserat som vuxna människor och därför vill ta bort ignoreringen, HUR...
Svar
3
· Visningar
942
Senast: Rea
·
L
Bukefalos hej, jag har skapat en tråd nu två ggr på senior... varför tas den bort?:devil: det är en humortråd
Svar
2
· Visningar
915
Senast: lundborg
·
Bukefalos Undrar bara om ni har gjort något vid uppdateringen så att man inte kan lägga med smilies i sina inlägg, i andra webbläsare än Explorer...
Svar
9
· Visningar
899
Senast: Luxi
·
Bukefalos hur byter man namn här på buke?:confused:
Svar
4
· Visningar
1 075
Senast: PrittePuff
·
Bukefalos När jag går in på buke så kommer först förstasidan upp som den ska vara. Sen går det några sekunder, så blir det annan adress i...
Svar
8
· Visningar
820
Senast: Magica
·
Bukefalos Rätta mig om jag har fel, men jag har för mig att tidigare så var efterlysningar av hästar upplagt som diskussionerna. Så att man såg...
Svar
6
· Visningar
865
Senast: mysko
·
M
Bukefalos jag kan inte ladda upp bilder. jag vet hur man ska göra och jag har dom på en sida på internet å sen då men ska kolla på bildens...
Svar
3
· Visningar
757
Senast: Gunnar
·
P
Bukefalos Kanske finns en sådan tråd redan, men jag hittar ej det jag söker. Här finns ju lite fackspråk som jag inte begriper. Vad betyder...
Svar
3
· Visningar
907
Senast: millansnillan
·
M
Bukefalos Direktmenyn är tillbaka! Som jag har saknat den! :love: När den togs bort slutade jag att gå in på Hästforumen och höll mig till...
2
Svar
29
· Visningar
2 331
Senast: millansnillan
·
R
Bukefalos Vad tycker ni? Jag tycker det verkar jättebra, fortfarande lite rörigt men snyggt och praktiskt!:)
2 3 4
Svar
61
· Visningar
3 719
Senast: Sofian
·
Bukefalos funkar det inte att lägga ut annons??? det kommer upp en errorsida hur ska jag göra??? hjälp NU tack=)
Svar
7
· Visningar
972
Senast: Cinta
·
  • Låst
Bukefalos HEJ, är det någon mer än jag som önskar en ny barn rubrik? Det hade varit bra med 2 olika forum, en för gravida och med nyfödda och sen...
2
Svar
21
· Visningar
2 087
Senast: catya
·
Bukefalos Efter den stora uppdateringen som Gunnar gjorde så har det blivit knas i min "kontrollpanel" och trådar jag svarar i hamnar inte under...
Svar
7
· Visningar
832
Senast: lundborg
·
Bukefalos Förr när man loggade in så stog det i en ruta vilka som var on line. Den är borta nu. Hur ser man vilka vänner som är uppkopplade?:confused:
Svar
5
· Visningar
786
Senast: åke
·
Bukefalos Är den funktionen borta eller hittar jag bara det inte? Hur gör jag för att få signatuern att var automatisk?
Svar
2
· Visningar
677
Senast: Rumpnissen
·
Bukefalos varför kan vissa personer lägga in bilder i sina inlägg och andra (som jag) inte? det är lite orättvist... sen är det jobbigt med alla...
Svar
5
· Visningar
847
Senast: moonlightgarden
·
  • Artikel Artikel
Bukefalosnyheter Har nyligen uppdaterat Bukefalos snabba chat till senaste version. Utseendet har ändrats något, man kan själv ändra det mer om man...
Svar
7
· Visningar
2 323
Senast: Piraja
·
Bukefalos Oavsett om jag går in till gnägg-, ungdom-, eller ÄU-chaten så hamnar jag i seniorchaten. Och det går inte att byta rum. Inte så lyckat.
Svar
4
· Visningar
1 148
Senast: Benzen
·
Bukefalos Var har de tagit vägen? De som man kunde få ner vid innehåll och även med en ruta längst ner på sidan? Nu var det väldigt bökigt...
2 3
Svar
42
· Visningar
2 745
Senast: Prosit
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar