Hur många tecken?

Prosit

Trådstartare
Hur många tecken får man skriva i ett inlägg/pm innan det är för många???
Jag satt och skrev ett pm nu, och när jag skulle skicka fick jag detta meddelande:

Texten som du har skrivit in är för lång ($postlength tecken). Var vänlig och korta ner den till maximalt $vboptions[postmaxchars] tecken.

Hmm, det står ju inget värde där....:crazy: så man vet ju inte hur många man skrivit och hur många man FÅR skriva.....

Sv: Hur många tecken?

Tack för att du uppmärksammade mig på detta. Tyvärr är det en hel del variabler som bytts ut i och med den nya versionen av forumet. Kontakta mig gärna igen om ni ser några konstigheter i text, någonstans på sidorna.
Just denna har jag fixat till nu.

Maximalt antal tecken är 10000, jag dubblade från det som är standard.

Gunnar skrev:
Tack för att du uppmärksammade mig på detta. Tyvärr är det en hel del variabler som bytts ut i och med den nya versionen av forumet. Kontakta mig gärna igen om ni ser några konstigheter i text, någonstans på sidorna.
Just denna har jag fixat till nu.

Maximalt antal tecken är 10000, jag dubblade från det som är standard.
:bow: Jag som är megaskrivare tackar för det dubbla antalet!!:) :bow: Brukar få dela upp mina pm på två :angel:
Det är ett helsike att ha brinnande tangentbord ibland:D
Tack Gunnar!

Detvar värst va du var flink i fingrarna....:D

reykurboy skrev:
Detvar värst va du var flink i fingrarna....:D
:D Jag har mina goda stunder :D och mycket känslor som vill ut.... blir lätt att man skriver en halv bok då och då.:D

Pm:a gärna en halv bok till mig så har jag något att skylla på istället för att ta tag i Julstädningen!:idea:

Oj, du vet inte vad du ber om :angel: Många problemtankar, ångest, klagan på värk osv......

Snällt av dig :) Ångestkvällarna sitter jag gärna o skriver... som tur är så är det inte varje dag, då skulle händerna dö på mig :D

Liknande trådar

Bukefalos Jag tror detta passar bäst under Bukefalos men annars får moderator gärna flytta den eller ta bort om det på något sätt skulle vara...
Svar
5
· Visningar
809
Senast: Shaggy
·
  • Artikel Artikel
Bukefalosnyheter När det nu är 28 år sedan den här sidan startade kan väl det senaste året sammanfattas med att inte så mycket hänt eller förändrats på...
Svar
4
· Visningar
2 844
Senast: Tilly_85
·
Tjatter Nej men nu är det väl hög tid, tycker ni inte? 2024 års upplaga av Secret Santa är här! 🤓 Ni som har varit med tidigare har koll på... 50 51 52
Svar
1 024
· Visningar
34 065
Övr. Hund Har en renrasig hund av mindre ras som kom till oss för fyra år sedan direkt från uppfödaren. Hon var 14 månader när vi tog henne och är... 2
Svar
20
· Visningar
2 155
Senast: Otherside
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Tillbaka