Sv: Protest

I kontrollpanelen kan ni lägga in era favoritforum. Då får ni alla samlade på ställe, enkelt att hoppa emellan. Dessutom ser man lite av senaste tråden.

Ok, nu finns "foder"-tråden i snabblistan, bra! :)

Jag fick dock syn på texten som förklarar tillåtna inlägg i forumet "foder". Nu är det alltså inte längre tillåtet att fråga om foderstater till enskilda hästar, vilket jag tycker är synd (nu får jag väl kritik :smirk: ). Jag, som är nybörjare på foder och foderstater, vill gärna lära mig mer och behöver ofta hjälp. Man lär sig mycket på att få hjälp till sin egen häst och även att läsa om råd till andras hästar, så jag tyckte det var väldigt synd att det ej längre är tillåtet! :(

/Marie

Astriden skrev:
Ok, nu finns "foder"-tråden i snabblistan, bra! :)

Jag fick dock syn på texten som förklarar tillåtna inlägg i forumet "foder". Nu är det alltså inte längre tillåtet att fråga om foderstater till enskilda hästar, vilket jag tycker är synd (nu får jag väl kritik :smirk: ). Jag, som är nybörjare på foder och foderstater, vill gärna lära mig mer och behöver ofta hjälp. Man lär sig mycket på att få hjälp till sin egen häst och även att läsa om råd till andras hästar, så jag tyckte det var väldigt synd att det ej längre är tillåtet! :(

/Marie
Håller med och tycker att det är lite konstigt att det blivit så, inte för att jag själv frågar om foderstat eftersom jag inte har egen häst. Tycker att det ganska ofta blir disktioner om i dem trådarna också. Moderatorn kommer förmodligen få ett h*lvete med att ta bort dessa trådar innan alla lär sig

Jo, jag kan förstå att det blir tjatigt men jag tycker det är väldigt synd att man inte längre får fråga angående foderstater till enskilda hästar. Man lär sig mycket på att fråga/läsa om såväl sin egen som andras hästars foderstater. :(

guldmane skrev:
I kontrollpanelen kan ni lägga in era favoritforum. Då får ni alla samlade på ställe, enkelt att hoppa emellan. Dessutom ser man lite av senaste tråden.

Alltså jag måste vara dum i huvudet men:
Trots att jag varit med detta forum sedan dinosaurierna levde så har jag än inte fattat hur man kan lägga ex Avelsforumet i min kontrollpanel..:o :o

Hittar ingen ledtråd om det under vanliga frågor..

Är jag helt väck?? :confused:

AM

:) tackar o bugar för att det blev en rubrik med foder igen:bow: :bow:

Liknande trådar

Bukefalos Jag tror detta passar bäst under Bukefalos men annars får moderator gärna flytta den eller ta bort om det på något sätt skulle vara...
Svar
5
· Visningar
494
Senast: Shaggy
·
Bukefalos Undrar om bukefalos forum har samarbete med mobiltillverkare? 😁 Sen några veckor tillbaka (tyvärr lite oklart när) så är knapparna för...
Svar
9
· Visningar
482
Senast: Krålus
·
Tjatter Vad är de bästa tips som du har fått från Bukefalos? Mina är hårolja och deodorant under brösten.
Svar
17
· Visningar
774
Senast: kolblakkur
·
Katthälsa Nu när vi (äntligen) har flyttat till skogen har katten fått börja vara ute. Troligen kommer hon med tiden upptäcka det här med jakt...
Svar
6
· Visningar
587
Senast: MiniLi
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

• Tvättstugedrama