Status
Stängd för vidare inlägg.
Sv: De med...

LenaH skrev:
Det har du helt rätt i men ska hennes kusin hållas ansvarig för det?

Med tanke på malfoys beteende här på forumet - hur tycker du att Gunnar (eller nån annan) ska kunna veta om det är hon själv som skriver? Eller hennes kusin? Eller nån annan?

Tycker du att han (och andra) helt enkelt ska tro på vad hon säger? Hehe. Det är ju nästan roligt.

mandalaki skrev:
Tycker du att han (och andra) helt enkelt ska tro på vad hon säger? Hehe. Det är ju nästan roligt.
Uppenbarligen så tror åtminstone Gunnar på att det är en kusin, nicket är ju inte avstängt? De som NM har ryker ju vartefter.

Egentligen skiter jag (eller borde iallafall) i det, jag tycker mest att det är otroligt fascinerande att så många vuxna (?) människor jagar en tonåring för att hon har en kusin som blivit avstängd från ett internetforum. Är det den lilla polisen de flesta av oss har inombords som spökar? Och jag tycker också att det är fascinerande att så många engagerar sig i att NM ska hållas borta från Buke även när hon inte betett sig illa, som tex i Göra slut-tråden på senior. Att det är en principsak för Gunnar förstår jag men att andra användare skriker så högt tycker jag är häpnadsväckande. Det känns som om många har för lite distans till detta.

Men du, den som har allra minst distans måste väl ändå vara den som är avstängd och ändå verkar lida av nåt slags tvångsmässigt begär att visa att hon minsann kan ändå?

Hade inte det enklaste varit att sätta en tid för avstängningen och tala om hur lång tid det gäller? Då hade man kunnat slippa alla sådana här diskussioner.

Tala om hur länge hon är avstängd, sen får väl alla acceptera det, dvs Narcissa håller sig härifrån den tiden och sen får alla se till att försöka börja om igen och sluta hacka på henne.

LenaH skrev:
Jag har öht ingen åsikt om dig, tror inte jag nånsin pratat med dig? Däremot undrar jag vad du ville säga med dina :rofl: ?

Du lämnade nyss en åsikt om mig, och pratade med mig oxå.

"Vad löjlig du är" anser jag är ett "prat" OCH en åsikt! :smirk: :cool:

Ja, det var rätt taskigt formulerat, jag känner ju inte dig och har naturligtvis ingen grund för ett påstående om att du är löjlig. Sorry.
Däremot undrar jag fortfarande vad du syftade på? Uppenbarligen finns det ju intresse för denna fråga eftersom tråden lever?

mandalaki skrev:
Men du, den som har allra minst distans måste väl ändå vara den som är avstängd och ändå verkar lida av nåt slags tvångsmässigt begär att visa att hon minsann kan ändå?
Jag har väl inte påstått att NM har distans men det ursäktar väl inte andras dumheter för det?

LenaH skrev:
Uppenbarligen finns det ju intresse för denna fråga eftersom tråden lever?
Jag svarade bara på en fråga.

Ang. :rofl: så kan du nog lista ut det själv, dom du tänker lite.
Och det finns nog fler än mig som tycker det bara är :rofl:

Du förstår, jag är väldigt korkad så om man vill säga nåt så krävs det klarspråk, antydningar går heeeelt över mitt huvud.

Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

Bukefalos @Gunnar Går det att göra dem tydligare? Tror det hände efter senaste uppdateringen. Se bild:
Svar
1
· Visningar
157
Senast: Gunnar
·
Bukefalos Jag tror detta passar bäst under Bukefalos men annars får moderator gärna flytta den eller ta bort om det på något sätt skulle vara...
Svar
5
· Visningar
494
Senast: Shaggy
·
Fordon Sambon har en liten peugot 208 årsm 2017. Alltså ingen kombi. Nu i sommar har man ju behövt ha bakluckan öppen till hunden med...
Svar
12
· Visningar
523
Senast: Milosari
·
Bukefalos Undrar om bukefalos forum har samarbete med mobiltillverkare? 😁 Sen några veckor tillbaka (tyvärr lite oklart när) så är knapparna för...
Svar
9
· Visningar
482
Senast: Krålus
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

• Tvättstugedrama