Ragatan
Trådstartare
Sv: Tips/önskningar om ändringar till Gunnar.
Det går faktiskt att ta hem sidor och läsa dom OFFLINE. Jag har oxå suttit på modem så jag har lärt mig att surfa ekonomiskt.
Jag sa heller inte att du skulle leta helt på måfå, jag sa att du skulle kolla i DETTA forum. Bukefalos-hjälp handlar om hur du hanterar Bukefalos.
Sen finns det en snabblänk längst upp i varje forum som heter Liten guide till "nya" Bukefalos. Där finns de grundläggande funktionerna.
palle skrev:JAG sitter med ett gammalt modem och har absolut ingen lust att sitta och bläddra sida upp och sida ner för att eventuellt just denna dag hitta det jag söker....
Alla har inte bredband och kan vara ute jämt och ständigt. Dessutom har vi inte råd att vara ute obegränsad tid.
Skulle jag börja på måfå helt själv börja leta efter mina svar, kanske det dröjer 1 månad eller mer innan jag kan göra något annat....
Åtmindstånde är min tid och mina pengar mer värdefull änså....
Hoppas det finns någon SNÄLL person som kan vara på mina frågor, och vill denna SNÄLLA person inte skylta med sin snällhet kan denna person alltid PMa mej.
Tack på förhand
Det går faktiskt att ta hem sidor och läsa dom OFFLINE. Jag har oxå suttit på modem så jag har lärt mig att surfa ekonomiskt.
Jag sa heller inte att du skulle leta helt på måfå, jag sa att du skulle kolla i DETTA forum. Bukefalos-hjälp handlar om hur du hanterar Bukefalos.
Sen finns det en snabblänk längst upp i varje forum som heter Liten guide till "nya" Bukefalos. Där finns de grundläggande funktionerna.