Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Lejonflickan skrev:Jag får ont i skallen av det nya utseendet, mina ögon ansträngs mer än förut. Detta trots att jag efter Gunnars tips, lagt upp favorit-listen i vä-kanten för att få smalare bild.
Chlo skrev:Även jag saknar ett forumhopp högst upp!!!!
Gunnar skrev:Just denna funktion finns redan under Forumverktyg, om inte jag fattat helt fel
Förslag mottages tacksamt. Kolla gärna igenom de trådar som finns här om det är något ni saknar, ibland finns det ni efterfrågar kanske redan med.
Jag vill ha tillbaka följande:
Tifo ovan har svarat på Chlos inlägg. När jag klickar på Chlo kommer jag inte till hennes inlägg, utan till hennes profil!
Hel - fel!
ulda skrev:Jag tycker inte heller att det är bra att när man svarat på en tråd, kommer man tillbaka till tråden, istället för att komma tillbaka till forumet. Det var inte bra förut heller, när man var tvungen att klicka för att komma till forumet. Vem sjutton vill komma tillbaka till tråden som man just läst? Man vet ju vad man har skrivit.
A_K_N skrev:Tycker Gunnar ska centrera MEDDELANDE öka storleken på bokstäverna och göra den blinkande röd.
Då kanske folk uppmärksammar den
Anna-Karin som börjar bli trött på att hänvisa folk att läsa där
Lejonflickan skrev:Vilket meddelande? Vad har jag missat?