Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Tror du att någon enda som kritiserat något själv anser att det var obefogat?Jag anser inte att det är respektlöst att ge befogad kritik. Någonsin.
Med den erfarenhet jag har vet jag att det är den frågan som tifo dealar med varje uppkopplad minut. Det är ju det modereringen går ut på. Och jag är ledsen, men jag kan inte se det som en fråga för "ett samtal".utan ett samtal om hur 'senior' bör modereras och när man bör gå in och styra upp (vuxna) människors debatter.
mandalaki skrev:Tror du att någon enda som kritiserat något själv anser att det var obefogat?
Med den erfarenhet jag har vet jag att det är den frågan som tifo dealar med varje uppkopplad minut. Det är ju det modereringen går ut på. Och jag är ledsen, men jag kan inte se det som en fråga för "ett samtal".
Kat skrev:Då är mitt förslag följande:
Radera allt ifrån att tråden börjar spåra ur, men spar början.
mandalaki skrev:Det innebär att en ruta måste klickas i i varje inlägg. Det är därför det är så jobbigt i en tråd med några hundra inlägg.
Kat skrev:Jag är inte arg, men jag vill ha kvar de trådar jag är aktiv i (särskilt när jag startat dem) även om vissa tillfälligt tappar omdömet. I annat fall blir alla straffade för vissas klantighet.
Först vill jag för tydlighets skull upplysa att jag inte har läst den aktuella tråden, och jag har inte någon kritik mot tifo som moderator. Däremot vill jag kommentera denna fråga.tifo skrev:Är det stor skillnad på oförskämt sätt och att JAG är den oförskämde i min roll som moderator?
Kat skrev:Det gör man ju varje dag i sin mailbox!
Gnist skrev:Får du 300 mail om dagen
Det är ju dessutom så att en moderator har ju Inte bara EN tråd att moderera..