Sv: Men Tifo
whatever...Kat skrev:öööööhhh...
Jag pratar om trådar generellt, inte om just den, om det undgått dig.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
whatever...Kat skrev:öööööhhh...
Jag pratar om trådar generellt, inte om just den, om det undgått dig.
Kat skrev:Jag uppfattade Myskos inlägg likadant som Elftor.
Jag tycker det är intressant att diskutera NÄR man anser en tråd som urartad.
För mig personligen handlar det inte om att det tjafsas i den, utan när tjafset övergår till regelrätta personangrepp.
Vad tycker ni andra?
Kat skrev:Ja, alla har väl olika toleransnivå och det skiljer säkert från dag till dag också.
Det anser jag också. Det är bättre att rensa luften och säga vad man tycker i stället för att diskussionen kvävs och några känner sig som tryckkokare tills de får tillfälle att långt senare släppa ut sin irritation.Kat skrev:Lite obehag kan ofta redas ut om man får fortsätta tjafsa lite dessutom, även om vissa användare även fortsättningsvis kommer att känna avståndstagande gentemot varandra eller den andras ståndpunkter.
Olius skrev:För du skrev ju i samma inlägg att alla får ha en SYNPUNKT, eller hur, eller det är du som väljer vilka som ska få ha en? :smirk:
Butros skrev:Det anser jag också. Det är bättre att rensa luften och säga vad man tycker i stället för att diskussionen kvävs och några känner sig som tryckkokare tills de får tillfälle att långt senare släppa ut sin irritation.
havreflinga skrev:Jag väljer inte ut vilka som ska få ha synpunkter. Jag vill att alla som har synpunkter ska säga dem.
Henchen skrev:Men när dom börjar diskutera om byte av mejl så kanske det spårat lite?
Henchen skrev:Det står nånstans före, att hon fick skräppost och bla bla när en moderator förklarade hur det var att radera inlägg! Att man kryssar i och så!
Henchen skrev:Det står nånstans före, att hon fick skräppost och bla bla när en moderator förklarade hur det var att radera inlägg! Att man kryssar i och så!
havreflinga skrev:Aha, jo, det läste jag. Men folks tankebanor går så olika. Det som verkar som en logisk association för den ena kanske är helt utanför ämnet för någon annan. Bara för att man inte förstår logiken bakom andras associationer är det inte säkert att de andra är de korkade/urspårade och att man själv är den kloka/"rättspårande".