Privatmeddelanden...

Sv: Privatmeddelanden...

Är det medlemsavgift i den klubben, för jag vill gå med! :cry:

:D

får ja oxå va med??? får nästan aldrig några sånna skoj..:p

Jag är alltid inloggad & försöker hålla ett öga "där uppe till höger" om jag fått PM (vilket iofs händer väldigt sällan :angel: )

jag får också upp typ en ruta som säger att jag fått PM.

händer dock sorgligt sällan. :smirk:

Jada jada jada. :p

Få se... jag har ca 30 st på 4 månader...

Och dom har jag tjatat mig till. :mad: :cool: :D

Tycker det är svårt att missa när man får PM..
Kommer ju upp en ruta där man klickar om man vill läsa det i nytt fönster nu eller senare.. :p

jag loggar aldrig ut, men när jag går in på bukefalos.com så får jag ett popup meddelande om att jag har ett PM. Vilket inte händer så ofta :p

alla har inte den inställningen, men det är inte så jobbigt att flytta upp blicken lite längre upp på rutan för att se om det står "1 oläst PM" eller "Inga olästa PM" ;)

Jag försöker svara på mina PM rätt så omgående. Har också funktionen att det kommer upp en ruta i fönstret att jag fått ett nytt meddelande. Mkt praktiskt :)

*kl*

Jag läser alltid alla pm på direkten jag ser att jag fått dem. Tyvärr får jag sällan pm. :cry: Men de jag får svarar jag oftast på direkt. OM det inte är ett pm som kräver ett genomtänkt och långt svar för då väljer jag att vänta tills jag tänkt genom det ordentligt och faktiskt har tid att skriva ett jättelångt svar.

Jag får ett meddelande när jag har fått nytt pm. Inte för att jag får d så ofta men ändå :angel:

Liknande trådar

Bukefalos Jag tror detta passar bäst under Bukefalos men annars får moderator gärna flytta den eller ta bort om det på något sätt skulle vara...
Svar
5
· Visningar
494
Senast: Shaggy
·
R
Tjatter Hej! 🌺 Jag är ny här på bukefalos, så ville bara presentera mig. ☺️ Av privata skäl så kan jag inte skriva nåt som kan avslöja vem jag...
2 3
Svar
58
· Visningar
2 913
Senast: Raderad medlem 149639
·
R
Gnägg Jag är ny här på bukefalos. Detta blir min första tråd (förutom en tråd där jag bara presenterade mig lite kort). Så om jag gör nåt fel...
Svar
12
· Visningar
1 131
Senast: Raderad medlem 149639
·
R
  • Artikel Artikel
Dagbok Jag har ingen aning om jag ihuvud taget får skriva en ny dagboks tråd men den blir väl bort tagen annars då an tar jag 🙃 Jag kommer...
2 3
Svar
47
· Visningar
3 967

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

• Tvättstugedrama
Tillbaka